Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gearbest GT02-Sinotrack ST901 - Mini tracker GPS nie zmienia strefy czasowej

RAMA 06 Nov 2017 00:52 31947 95
Renex
  • #61
    aerjot_pn
    Level 2  
    dziękuję za pomoc ...ruszyło :) faktycznie to była błąd ustawienia APN choć zdziwiło mnie ze zaraz po włożeniu karty działało i nagle przestało ...najważniejsze ze problem sie wyjaśnił.
  • Renex
  • #62
    MichalPat
    Level 7  
    Udało się komuś rozpracować problem braku odpowiedzi na komendy SMS?
    Mój lokalizator st 901, wersja 2G. Zasadniczo nic nie konfigurowałem, kupiłem kartę sim Virgin, doładowałem, aktywowałem itd. Lokalizator w trybie GPS, przez stronę sinotrackpro i aplikację pokazuje lokalizację ALE co chwilę przechodzi w stan offline i trzeba się wylogować i zalogować ponownie aby był online, pomijam.

    Nie odpowiada na komendy sms. Chciałem ustawić numer administratora 48XXXXXXXXX0000 1 i nic, próbowałem inne komendy, również nic. Próbowałem komendy typu "admin...." z innych modeli, również nic. Może ktoś pomóc?
  • #63
    bsp5020
    Level 16  
    A zapamiętuje ustawienia? Jak mu wyślesz SMS "8050000 10" ((ACC ON) lub "8090000 10" (ACC OFF) to zmieni się częstotliwość wysyłania pakietu przez tracker do serwera Sinotracka do 10 s. podczas zapłonu i bez. Na RCONF odpowiada?
  • #64
    MichalPat
    Level 7  
    bsp5020 wrote:
    A zapamiętuje ustawienia? Jak mu wyślesz SMS "8050000 10" ((ACC ON) lub "8090000 10" (ACC OFF) to zmieni się częstotliwość wysyłania pakietu przez tracker do serwera Sinotracka do 10 s. podczas zapłonu i bez. Na RCONF odpowiada?


    Wysłałem RCONF, bez odpowiedzi. I teraz uwaga, bo właśnie sprawdziłem na koncie VIRGIN mobile, że karta SIM wysyła smsy i z tego co widzę, wtedy kiedy ja wysyłałam komendy z mojego telefonu na tracker, tracker odpowiada bo na koncie virgin jest info, że poszedł SMS - ALE - ja nie otrzymuje odpowiedzi, żadnej. Gdzieś jest błąd?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Na podglądzie online przez aplikację czy stronę www sinotrackpro widać czy jest zapłon włączony czy też nie. Teraz mogę spróbować zmienić interwał na większy niż 10sec.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Tylko boję się, że poprzestawiam ustawienia i potem nie dojdę do ładu, bo jednak nie mam odpowiedzi zwrotnych.

    Dodano po 18 [minuty]:

    Ponad to, zauważyłem, że nie da się wysłać SMSa na numer 48XXXXXXXXX , przynajmniej w virgin. Da się na XXXXXXXXX i na +48XXXXXXXXX lecz nie na samo 48 plus numer oczywiście. Więc jeśli tracker zarejestrował numer administratora jako 48XXXXXXXXX i na ten numer odsyła ustawienia, może z tego powodu nie dochodzą? Jak to zresetować?
  • #65
    bsp5020
    Level 16  
    Komenda w sms "RESET", ale nie wiem jak się zachowa, bo powinien być wysłany z autoryzowanego nr, którego dodałeś jako admina.
  • Renex
  • #66
    MichalPat
    Level 7  
    Jakiś pomysł, z jakiego powodu smsy nie dochodzą, a są wysyłane? Reset (jeśli zadziała) spowoduje, że urządzenie powinno wrócić do stanu jak wyciągnąłem z paczki ?
  • #67
    bsp5020
    Level 16  
    Jeśli RESET zadziała, to nic się nie zmieni poza APN, który musisz ustawić pod VIRGIN.
  • #68
    MichalPat
    Level 7  
    APN nie wprowadzałem a lokalizator działał, tzn. mogłem lokalizować przez apkę lub www. Reset nic nie zmienił. Czyli zły numer. To nie wiem....

    Dodano po 10 [minuty]:

    Chyba jednak RESET zadziałał, odłączyło mi tracker, jest OFFLINE.

    Teraz ponownie dodać numer? Czy w pierwszej kolejności APN?
  • #69
    bsp5020
    Level 16  
    Nie dodawaj nr. Teoretycznie po tym "8030000 virgin-internet" powinien pojawić się w Appce
  • #70
    MichalPat
    Level 7  
    Cały czas jest offline - dodanie APN nic nie dało. Te chińskie wynalazki, oszaleć można. Pierwotnie po wyjęciu z kartonu tylko wrzuciłem aktywną kartę i już w aplikacji było widać pozycję. Teraz zupełnie odłączyło, nie odpowiada na smsy, nie ma pozycji nigdzie. To sobie polepszyłem.
  • #71
    e-xtech
    Level 16  
    Mi zarówno ST-901 jak i ST-901 3G - działają na takich ustawieniach w sieci PLAY :

    ST-901,ID:numer_urządzenia,UP:hasło,U1:48numer_telefonu,U2:,U3:,MODE:GPRS,DAILY:OFF,POWER ALARM:OFF,ACCSMS:OFF,ACCCALL:OFF,GEO FENCE:OFF,OVER SPEED:OFF,
    VOICE:ON,SHAKE ALARM:OFF,SLEEP:OFF,APN:internet,,,IP:45.112.204.218:8090,GPRS UPLOAD TIME 1:10,GPRS UPLOAD TIME 2:10,TIME ZONE:E02
  • #72
    MichalPat
    Level 7  
    Zamówiłem kolejne trackery od producenta Sinotrack. Okazało się, że po prostu mój pierwszy tracker był uszkodzony i tyle, drugi również był uszkodzony ale już posiadał inną usterkę :)

    - pierwszy generalnie działa lecz nie odpowiada na SMSY
    - drugi nie widział karty SIM
    - trzeci przyszedł całkowicie sprawny
  • #73
    sinco1967
    Level 6  
    Moja wersja jest bez baterii. Dlaczego baterie?
  • #74
    MichalPat
    Level 7  
    Abyś mógł zlokalizować tracker nawet jak odłączysz zasilanie? Przynajmniej przez jakiś czas.
  • #75
    mrdadi
    Level 11  
    Sorki, że poza tematem w temacie ale mam problemik ;-)
    jak zrobić twardy reset ustawień ST901 bez dostępu do U1
    zrobiłem literówkę w numerze i odciąłem sobie dostęp :-(

    czy zostaje zakup nowego ?
  • #76
    bsp5020
    Level 16  
    Odpowiada na RCONF? To daj mu najzwyczajniej RESET. ;-)
  • #77
    mrdadi
    Level 11  
    raz odpowiedział ale chyba w locie zmienił nr admina i d....

    ledy ładnie świecą i to wszystko...
  • #78
    MichalPat
    Level 7  
    Zamów drugi, ten oddaj, czasu nie marnuj tzn. swojego, bo gdybym wiedział jak pomóc, to bym pomógł :)
  • #79
    Trzcina73
    Level 2  
    Mam sinotrack st 901 i z początku działało wszystko git
    połączyłem i było wszystko widać na serwerze i odłożyłem na parę dni
    dzisiaj próbuje uruchomić i okazuje się ze nie widzi sim (pomarańczowa dioda cały czas miga)
    jakieś pomysły?
  • #81
    Trzcina73
    Level 2  
    Tak, próbowałem 3 kart
    Żadna karta nie łączy się z siecią
    GPS działa normalnie
    W telefonie wszystkie działaja ok
  • #82
    taczka464
    Level 1  
    Podpowie ktoś jak w GT09 włączyć powiadomienia o zapłonie w formie SMS ? Wszystko jest dobrze podpięte bo w aplikacji AIKA GPS jest komunikat czy stacyjka jest wł/wył ale bezpośrednio nie wysyła takiego komunikatu. Kolejny problem to jak przejść tylko na GSM , bo z kartą Play GPS zjada błyskawicznie dane.
  • #83
    bsp5020
    Level 16  
    Play nalicza (zaokrągla) usługę co 100 kB, więc każdy pakiet, nawet 1 kB wysyłany co 10 sekund naliczany jest stukrotnie. Dla przykładu z kartą Orange nie zużyje mi więcej jak 30 MB-40 MB przy 10 sekundowym interwale na miesiąc. Co do komunikatu o ACC to tracker nie wyśle Ci takiej informacji. Sprawdź czy masz tam coś takiego jak "Movement alarm". jeśli auto ruszy to dostaniesz komunikat z urządzenia vs SMS (nie z serwera!), auto nie ruszy bez zapłonu, więc wyjdzie na to samo.
  • #84
    abracham21
    Level 15  
    ST-915,ID:9170370177,UP:0000,U1:,U2:,U3:,MODE:GPRS-WORK,DAILY:OFF,GEO FENCE:OFF,OVER SPEED:OFF,VOICE:ON,SHAKE ALARM:OFF,SLEEP:OFF,APN:internet,,,IP:45.112.204.101:8090,GPRS UPLOAD TIME:30,TIME ZONE:0.0

    Czy ktoś pomoże skonfigurować st915 , sms działa jak dzwonie wysyła lokalizację , brak dostępu do aplikacji wywala komunika sieć błąd
    sieć heyah , kasa na koncie jest
  • #85
    bsp5020
    Level 16  
    Spróbuj zalogować się na któryś z tych 4 serwerów podając swój ID z nalepki (9170370177) i hasło inne niż standardowe (jak zmieniałeś). IP wskazuje na serwer "Sinotracking".
    http://www.sinotrack.com/
  • #86
    abracham21
    Level 15  
    bsp5020 wrote:
    Spróbuj zalogować się na któryś z tych 4 serwerów podając swój ID z nalepki (9170370177) i hasło inne niż standardowe (jak zmieniałeś). IP wskazuje na serwer "Sinotracking".
    http://www.sinotrack.com/

    Błąd nazwy uzytkownika lub hasła, nie zmieniałem własnie hasła.
  • #87
    bsp5020
    Level 16  
    Urządzenie masz "świeże", czy używałeś wcześniej i nagle utraciłeś dostęp do platformy?
  • #88
    abracham21
    Level 15  
    bsp5020 wrote:
    Urządzenie masz "świeże", czy używałeś wcześniej i nagle utraciłeś dostęp do platformy?

    Nagle utraciłem dostęp.
  • #89
    bsp5020
    Level 16  
    To obawiam się, że będziesz musiał do nich napisać na info(_at_)sinotrack.com. Nie znam innego sposobu na odzyskanie hasła. Pewnie zapytają Ciebie o orientacyjną ostatnią pozycję trackera by Ciebie uwiarygodnić zanim zresetują hasło. Ewentualnie, zmiana platformy, ale to ostateczność.
  • #90
    abracham21
    Level 15  
    Dziękuje , będe próbował.