Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny dali lektor 2+ marantz PM62- trzaski

xaras123 06 Lis 2017 18:09 252 10
  • #1 06 Lis 2017 18:09
    xaras123
    Poziom 3  

Witam!
    Głośniki i wzmacniacz kupiłem w tamtym roku. Wszystko było ok. Używałem ich raczej sporadycznie ale nie narzekałem. Nawet wręcz przeciwnie. Ale ostatnio zaczął się wydobywać z nich dziwny dźwięk jakby trzeszczenia. Nie mam w okolicy jakiegoś wartego uwagi serwisu więc wolę zapytać was co myślicie zanim go oddam do jakiegoś specjalisty. Chciałbym żebyście chociaż nakierowali co to może być głośniki czy wzmacniacz... Wiem nikt nie jest jasnowidzem. Ale sam jestem kompletnie zielony więc szukam jakieś pomocy. Dzieje się to od niedawna zaczęło się od lewego głośnika więc zamieniłem kable miejscami z drugim... ale nic to nie zmieniło teraz zauważyłem, że z drugim dzieje się podobnie. czasem jest ok czasem się dzieje tak jak na filmiku. Moc ustawiona na jakąś 1/3 stabilnego i dobrego dźwięku . Jak jest ustawione na jakoś mega cicho nie dzieje się tak.
    Z góry dzięki za jakieś info.
    PS dodam jeszcze, że to trzeszczenie wydobywa się z tego małego głośnika.

https://youtu.be/ftEPiVR-9wo

0 10
  • #2 06 Lis 2017 18:18
    762302
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 06 Lis 2017 20:44
    xaras123
    Poziom 3  

Ok. Sprawdzę to jak najszybciej. Łatwe to do ogarnięcia. Nawet dla laika? I dwa szybkie pytanka odrazu-jesli to jest to. Mogę się jakoś zabezpieczyć na przyszłość przed tym? Czy taki głośniczek musi być z serwisu czy ogarnie się na pierwszej lepszej z allegro. Bo w sumie nie wiem co wpisać. - wiem że idę po łebkach ale nie chce kombinować za dużo jeśli znasz odpowiedź.

0
  • Pomocny post
    #4 06 Lis 2017 20:54
    762302
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 06 Lis 2017 21:06
    Dawidtv
    Poziom 3