Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Focus 2003 i Silicon Ultimate ARS

08 Sie 2005 19:19 1514 4
  • Poziom 2  
    Witam

    Panowie czy ktoś może wie gdzie popodpinać te cholerne kabelki w focusie z 2003 roku? Mam taką fokę i za nic nie mogę dojść co i jak. Od razu też proszę nie odsyłajcie mnie do schematów i opisów które są do ściągnięcia ponieważ są bezużyteczne. Jedyne co się w nich zgodziło (jeśli chodzi o umiejscowienie i kolory przewodów) to przewody od sterowania centralnym zamkiem i plus po stacyjce.

    Może ktoś z was wie gdzie na przykład podłączyć przewody od kierunkowskazów lub co lepsze gdzie podłączyć przewód wyzwalany masą (oczywiście wyzwalanie z drzwi samochodu) - w całym progu nie znalazłem jednego przewodu na którym po otwarciu drzwi pojawiała by się masa a po zamknięciu znikała

    oraz pozostałe mniej lub bardziej przydatne przewody

    Wiem że focus w 2002 przechodził modyfikacje i dlatego przydała by mi się bardzo (z resztą pewnie nie tylko mi) wiedza osób które już montowały alarmy w takich samochodach.

    Dla bardziej wnikliwych - Focus 2003, 1.8 benzyna, Silicon Ultimate ARS
  • Osprzęt kablowy

  • Poziom 27  
    Wszystko jest na GEMie za schowkiem oprócz ACC i blokady zapłonu
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 2  
    Miałem na myśli jakieś konkrety (sporo tam tych przewodów :D) a znalezione dotychczas opisy jakby nie od tego samochodu (być może od starszych modeli <2002)
  • Poziom 2  
    Dzięki wielkie wiesiekj za opisik. Niestety po podłączeniu się do cienkiego czarno niebieskiego przewodu (wyzwalanie z drzwi) okazało się że mniej więcej co 20 - 30min następuje pojawienie się impulsu masowego na tym przewodzie. Nie wiem co jest grane ale wydaje mi się że może to być wina ściemniacza oświetlenia wewnętrznego tz (ogólnie mechanizmu obsługującego wewnętrzne oświetlenie) Zaobserwowałem iż przy otwartych drzwiach mniej więcej po 20 -30 min następuje wyłączenie oświetlenia wewnętrznego (co tyle czasu około się wzbudza alarm). Oczywiście to może być tylko zbieg okoliczności ale jeśli ktoś wie czemu pojawia się masa na tym przewodzie po upływie jakiegoś czasu i wie jak się tego pozbyć to proszę o pomoc.

    Oczywiście wszystkie inne czujniki zostały najpierw sprawdzone czy to nie ich wina i dopiero po odcięciu się od w/w przewodu samochód zamilkł od dwóch dni ale same czujniki wewnętrzne to trochę lipa :D