Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DF004 Vitara 1.9 2007r Brak zasilania do czujnika turbo sprężarki..

11 Lis 2017 09:00 1236 7
  • Poziom 6  
    Witam..Czy Ktoś ma info skąd dochodzi plus do czujnika doł.turobsprezarki..? błąd narazie nie usuwa sie,turbina nie reaguje,brakuje plusa...pozdr...
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 23  
    Chodzi ci o zawór regulujący (Boost pressure valve) czy czujnik ciśnienia? Jeśli zawór , to zasilany jest z głównego przekaźnika ale jeśli byłby problem z przekaźnikiem to miałbyś problem z zasilaniem kilku innych komponentów np. Egr. Jaki jest kod i opis tego błędu?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 6  
    Na teraz mam tylko to
    DF004
    -czujnik cisnienia turbosprężarki
    -zwarcie lub obwód przerwany
    -staly
    Moze jeszcze dzisiaj cos wiecej napiszę.
    6474861601.oferta z allegro(wedlug mnie to z opisu to jest ten)
  • Poziom 23  
    Czujnik zasilany jest 5V z ECU. Do sprawdzenia wiązka. Według mojego schematu:
    czujnik pin1 (sygnał)- B45 ECU
    pin2 (masa) - B46
    pin3 (zasilanie)- B23
  • Poziom 6  
    Dzieki Kolego za pomoc,odpisze niebawem co z tym sie dzieje..(w niej silnik wymienialem,zamontowany jest z Renault ll-jak ktoś potrzebuje info co podczas,takiej wymiany pasuje a co nie-mogę sie podzielic )ale ten problem pojawil się teraz.pozdrawiam
  • Poziom 6  
    Zasilanie.jest takie jak Kolega opisal,schoć onaczenia przewodów sa inaczej ale mniejsza o to...przejście przejście przew.sterownika są_zasilanie jest 5V...trzy czuinki montowałem,bład wogole sie nie kasuje...Tyle że żaden z tych czuinków nie ma nr fabrycz.taki jak mój ma. jest czuink,ominelem wiązke,puszczajac swoje oddzielne przewody z sterow..do czuinka..dziwne że dotykajac plusa z przew.sygnalu pokazuje zasilanie 5V-to samo co z. - .caly czas ten sam bład.zwarcie....
  • Poziom 23  
    Ciężko się doczytać o co ci chodzi w tym ostatnim poście. Podłącz komputer , zobacz w parametrach jakie ciśnienie pokazuje w dolocie po przekręceniu zapłonu. Powinno być zbliżone do atmosferycznego. Napisałeś że przejścia są , a sprawdzałeś na zwarcie ? Jeśli czujnik ok , wiązka sprawdzona to nie pozostaje nic innego tylko ECU.

    Dodano po 6 [minuty]:

    Odepnij jeszcze czujnik i sprawdź jaki błąd pokaże na odpiętym.
  • Poziom 6  
    Problem rozwiazany..Problem był w kostce do tego czuinika,ominełem ją i zakładając swoje swoje piny z przewodami którymi sie wpiełem do przewodów przed tą kostką.ale mój czuink byl jednak uszkodzony...dzieki za podpowiedzi..pozdrawiam