Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vectra c - opadajace zegary

14 Lis 2017 12:54 2205 15
  • Poziom 2  
    Witam posiadam vectra c 1,8 2002.
    Mam problem z opadającymi zegarami,w momencie wystąpienia problemu kierunki nie działają, radio, szyby. Palą sie kontrolki ABS, ładowanie silnik dalej pracuje. Po zgaszeniu auta wszystko wraca do normy. Akumulator nowy, czy to może wina alternatora prosze o pomoc ?
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Wygląda na problemy z komunikacją. Trzebaby zacząć od odczytu błędów...
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Przyczyn może być kilka (licznik, cim, problemy z abs). Wskazówki opadają za każdym razem po odpaleniu auto czy sporadycznie?
    Zrób najpierw dokładną diagnostykę komputerową wszystkich modułów i podaj błędy.
  • Poziom 2  
    Objawy najczęściej sa rano jak jest wilgotno.
    Błedy
    P1616-immob sygnal nieprawidlowy
    P0501- czujnik predkosci wlasnej pojazdu nieciagly
    P0500-czujnik pred wlasnej nieciagly
    B1000- wymien sterownik airbagu
    B3055-uszkodzenie transpondera
  • Poziom 12  
    I co kolego, doszedłeś co Ci dręczy tą vectrę? Mnie tęż zegary dopadły po pierwszych mrozach, nie wiem czy to ma jakiś związek.
  • Poziom 12  
    Ja niestety też potrzebuję pomocy, VC 2005 1,9cdti 150 km caravan, od kilku dni czasem opadają mi wskazówki prędkościomierza i obrotomierza
    żadne kontrolki sie nie zapalają. Dodam że po wykasowaniu błędów jest wszystko ok do ponownego zimnego startu, po opadnięciu wskazówek wydaje mi się że przy ponownym odpaleniu zimnego auta świruje dogrzewacz, włączy się na chwilę, nie włączy się wcale - nie słychać go.
    błędy jakie sczytałem op-comem to
    CIM
    U2103-0f brak komunikacji z CAN-Bus (niska prędkość)
    instrument
    U2105-7f CAN-Bus brak komunikacji z ECM
    SDM airbag
    U2139-00 niewłaściwe dane z CIM
    PAS Park pilot
    U2139-00 CAN-Bus brak komunikacji z CIM

    Auto narazie normalnie jeździ, zaczeło się to po pierwszym mrozie.
    W dogrzewaczu jeszcze odczytałem jeszcze błąd B1000-0f usterka przekaźnika, ale ten występuje rzadziej i nie wiem czy nie ma związku z powyższymi błędami.

    Co to może być i jak sobie z tym poradzić?
  • Poziom 33  
    Sprawdziłbym kostkę stacyjki (pogmeraj trochę kluczykiem w stacyjce i zobacz czy będzie jakaś reakcja).
  • Poziom 2  
    Alternator wymieniony, luty poprawione, jest troche lepiej ponieważ opadanie zegarów i brak kierunków, reszta działa prawidłowo występuje tylko rano. Gdzie szukać dalej ?
  • Poziom 11  
    kubsonn93 napisał:
    Alternator wymieniony, luty poprawione, jest troche lepiej ponieważ opadanie zegarów i brak kierunków, reszta działa prawidłowo występuje tylko rano. Gdzie szukać dalej ?
    witam miałem to samo winna kostka zasilająca przy liczniku trzeba przeczyścić
  • Poziom 12  
    Kolego ja i Kubson przelutowaliśmy liczniki, nic nie pomogło, mnie po liczniku już wyrzuca te błędy które napisałem wcześniej.
    Powiedz jeszcze o jaką reakcję tej stacyjki Ci chodzi, Cim robiony jakieś pół roku temu.
  • Poziom 25  
    Co znaczy cim robiony jakiś pół roku temu ?.macie napewno cimy na 2j74y i tu jest problem .
  • Poziom 12  
    No był naprawiany prze mechanika jak kupiłem auto, nie działały poprawnie kierunki i dyskoteka na liczniku. Możesz trochę jaśniej? Wytłumacz co to znaczy z tym cimem który wymieniłeś. I skąd taka pewność że to to?
  • Poziom 24  
    Co to znaczy Cim robiony ????? - wymieniony na inny ??? wymieniony procesor ??? niestety czasami wymiana na inny tylko zdaje egzamin .
  • Poziom 12  
    Robiony - czyli naprawiany... Niestety nie wiem, naprawiali go mechanicy. Natomiast chyba mam jeszcze jednego podejrzanego, odłączyłem dogrzewacz silnika, będę obserwował co się będzie dziać.
  • Poziom 2  
    Witam

    Dalej mam problem z vectra. Rano kiedy silnik jest zimny opadaja zegary w momencie kiedy problem występuje nie działają kierunki radio, pojawiają sie kontrolki ładowania, abs, poduszki, ręczny i miga rezerwa reszta jest dobrze silnik pracuje bez zmian. Kiedy zgasze auto i ponownie go odpale wszystko jest dobrze aż do momentu opadniecia ponownego zegarów kiedy już silnik się  nagrzeje do odpowiedniej temperatury nic się dzieje.

    Pompa wspomagania nowa, alternator zregenerowany, zegary poprawione zimne luty, bezpieczniki wszystkie sprawdzone, ładowanie jest bez obciążenia 14,3 przy obciążeniu 13,5, przy maksymalnym skręcie kierownicy spada do 13. Wszystkie kostki sprawdzone przeczyszczone. Gdzie dalej szukać czy to jest wina cimu przy kierownicy tylko że odpala bez żadnego problemu? 
  • Poziom 12  
    U mnie jak był Cim zepsuty, była kierownica z wykrzyknikiem, kierunkowskazy nie odbijały- trzeba było mocniej kierownicą skręcić żeby odbiły, i w zasadzie tyle... Nic więcej się nie działo... Może spróbuj podjechać do kogoś kumatego to będą wiedzieć co zrobić... U mnie sterownik pieca w kość dawał, wysłałem do regeneracji, teraz czekam aż zrobią, nic z autem się nie dzieje. Skąd jesteś Kubson? A ok... Lublin... Daleko do Krakowa...