Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie kina domowego - Jak podłączyć nowe kino domowe z starym dekoderem.

entreri1pl 14 Lis 2017 16:59 423 3
  • #1 14 Lis 2017 16:59
    entreri1pl
    Poziom 2  

Witam.
    Jestem tak jakby laikiem w tej dziedzinie więc chcę się poradzić fachowców.
    Mam Tescowy TV Technika 40" 904B AW14, ma on wtyki:
    1 x hdmi
    1x vga
    1x euro
    1x spdif ( o ile się orientuje i wydedukowałem to jest wtykcza chyba rca cinch- kabel optyczny z końcówka Toslink i Toslink Jack nie pasuje)
    Dekoder z orange, ma on wtyki:
    2x euro
    1x hdmi
    1x spdif (tak jak przy tv)
    i wtyczki cinch R L
    No i kino Sony bdv-e4100 ma ono wtyki:
    1xhdmi
    1x optical in tv Toslink
    i wtyczki cinch R L
    I moje pytanie brzmi: jak to wszystko ze sobą połączyć aby podczas oglądania telewizji dźwięk mi szedł przez kino, oraz podczas słuchania muzyki czy oglądania czegoś z kina, abym nie musiał przełączać żadnych kabli. Oraz czy idzie to jakoś podłączyć wszystko jakimiś rozdzielaczami, czy jakim kolwiek urządzeniem aby do TV szedł tylko jeden kabel HDMI ? (mam tv na ścianie z kablem wmurowanym za kamieniem i wolałbym nie rozbrajać kamienia).

0 3
  • #2 14 Lis 2017 17:13
    andpol 33
    Poziom 35  

Tylko przełącznik hdmi, chyba, że dekoder orange podłączysz przez euro. Dźwięk, najprościej z dekodera przez chinch.

0
  • #3 14 Lis 2017 18:12
    entreri1pl
    Poziom 2  

Dekoder przez kabel euro średnio mi się widzi- stracę jakość kanałów HDI no i wisiałby mi kabel na ścianie .
    Bardziej mi się podoba opcja przełącznika o ile to działa tak jak myślę.
    Czyli np któreś z tych urządzeń załatwiło by sprawę tak? W zależności z czego chce mieć obraz na tv przełączam na pudełeczku i działa?
    http://allegro.pl/switch-przelacznik-hdmi-2x1-full-hd-i6884155060.html#thumb/3