Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak dostępu do internetu TP-LINK - TD-W8951ND

14 Lis 2017 22:09 600 6
  • Poziom 2  
    Witam,
    Po niezaksięgowaniu opłaty przez netię, internet został odłączony. Na infolinii dowiedziałem się, że w takim przypadku należy od nowa skonfigurować router (na podstawie danych SMS). Wydaje mi się, że wszystko robie zgodnie z wymogami lecz caly czas widneje informacja "Brak dostępu do internetu". Pełne info w screenach.
  • Poziom 43  
    bzyk05 napisał:
    Po niezaksięgowaniu opłaty przez netię

    To się dowiedz, czy już opłatę zaksięgowali na ich koncie.
  • Poziom 16  
    Masz internet netii na łączach netii czy TP(Orange)?

    Jeśli na łączach netii to masz źle router skonfigurowany, powinieneś wybrać PPPoE LLC, ty wybrałeś PPPoA (Orange)
  • Poziom 2  
    Opłata została zaksięgowana a przesyłanie danych odblokowane.
    Mam internet na kablach netii, zmiana na PPPoE LLC a następnie restart na ustawnieniach aktualnych nie dały efektu, nadal ten sam problem.
  • Poziom 21  
    Zadzwoń do Netii i poproś o dane do logowania, login będziesz miał ten sam, hasło pewnie będzie inne niż wcześniej. Poproś o pełne dane czyli także o VPI/VCI i typ połączenia ;)
  • Poziom 2  
    Dane i login są poprawne, na ustawieniach z załącznika ruszylo. Na kablu śmiga aż miło natomiast gdy wypnę kabel znowu pojawia się brak dostępu.
    Inne urządzenia bez zmian, łączy się i brak dostępu ( opcja rozwiązywanie problemów wykazuje "dns nie odpowiada"Brak dostępu do internetu TP-LINK - TD-W8951ND

    Dodano po 10 [minuty]:

    Temat do zamknięcia. Zmieniłem Multicast na IGMP v1 i wszystko działa jak należy włącznie z WiFi.
    Dziękuję za pomoc.