Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer uruchamia się ale nie startuje

esiwuigrek91 15 Lis 2017 00:11 141 5
  • #1 15 Lis 2017 00:11
    esiwuigrek91
    Poziom 2  

Witam mam taki problem z moim PC a mianowicie komputer się włącza ale nic po poza tym się nie dzieje to znaczy wszystko niby się uruchamia czyli wentylatory, grafika, dysk itd ale na ekranie nic nie wyświetla i speaker tez nie pika.
    Rozebrałem wszystko na części pierwsze złożyłem i komputer raz uruchomił się normalnie po czym problem powrócił. Co prawda nie jestem kompletnym laikiem w tym temacie aczkolwiek nie mam pojęcia co się dzieje teraz. Pomożecie? :)

Mój zestaw to:
    Płyta główna: ASRock G41M-VS3
    Procesor: Core2 Quad Q8300 4x2,5 GHz
    Pamięć: 4GB RAM
    Karta graficzna: MSI GeForce GT 630
    Zasilacz: Bandit 400W

Dorzucam jeszcze kilka zdjęć tego badziewia ;)
    P.S Szczególnie martwi mnie ten ślad na obudowie pod procesorem.

• #2 15 Lis 2017 05:30
    atomic99
    Poziom 29  

Zasilacz sprawdzałeś w środku, czyściłeś, wszystkie kondensatory całe ?

Mierzyłeś napięcia ?

Kondensatory na płycie głównej całe (na zdjęciach słabo widać) ?

Zdejmowałeś chłodzenie z procesora, wymieniałeś pastę ?

Włącz komputer bez podpiętych dysków/napędów, sama płyta główna/pamięć/procesor/karta graficzna i zobacz co się dzieje.
    Jak to nic nie da to podmień ten wyrób zasilaczo-podobny na zasilacz, i sprawdź czy komputer się uruchomi.

esiwuigrek91 napisał:
    ...P.S Szczególnie martwi mnie ten ślad na obudowie pod procesorem.

To po prostu kurz.

• #3 15 Lis 2017 09:46
    esiwuigrek91
    Poziom 2