Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLVO S40 NIE ODPALA - VOLVO S40 NIE ODPALA

15 Lis 2017 16:09 4146 8
  • Poziom 2  
    Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem VOLVO S40 1,8 '98. Problem moim jest to że samochód nie chce odpalić. Wcześniej było słychać po przekręceniu kluczyka coś na zasadzie takie wycia przez sekunde, jakby pompa zasysała paliwo, teraz tego nie ma . Zostawiłem normalnie samochód rano na parkingu a po południu odpalił i po sekundzie zgasł. Potem już nie odpalił. Silnik kręci Ale nie chce odpalić. Pompa paliwowa sprawna. Nie sprawdzałem iskry. Dodam że zmieniałem antenę immobilizera. Proszę O pomoc w podpowiedzeniu i sugesti, jestem kompletnie zielony i dopiero się uczę. Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 28  
    Najlepiej było by zrobić diagnostykę komputerową? Jak zachowuje się kontrolka od immo?
  • Poziom 10  
    Czy kontrolka imo gaśnie ?? no i sprawdź iskrę bo może być problem z czujnikiem wału.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    adi25110 napisał:
    Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem VOLVO S40 1,8 '98. Problem moim jest to że samochód nie chce odpalić. Podejrzewam pompę wtryskową ponieważ po przekręceniu kluczyka jej nie slychac. Zostawiłem normalnie telefon rano a po południu odpalił i po sekundzie zgasł

Normalnie możesz to napisać , co ma wspólnego pompa wtryskowa z silnikiem benzynowym i gasnącym telefonem?
  • Poziom 2  
    Kontrolka od immo zachowuje się normalnie , gaśnie po jakimś czasie.
    Przepraszam za błędy , słownik.
  • Poziom 17