Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Octavia II 2.0 TDI (BKD) - Nie odpala po wymianie silnika

16 Lis 2017 11:41 2103 10
  • Poziom 11  
    Witam.
    Zrobiłem przekładka silnika w Skodzie 2.0 TDI silnik 16v na pompowtryskiwaczach. Po przekładce silnik nie odpala. Na starym silniku wszystko działało tylko dostawał się olej do wody. Na vagu zero błedów.
    Na kanale 18 czyli BIP na wszystkich wtryskach wartość 128. Sygnał wysterowanie na pompowtryskach jest brakuje stałego plusa. Sprawdzone przewody od wtrysków do ecu wszystkie mają przejście.
    Czujnik obrotów z wału czyta na vagu obroty pokazuje. Na plaku pali "normalnie" jak przestaje podawać gaśnie. Wartości na wtryskach na kanale 18 na zapalonym aucie "na plaku" cały czas 128.
    Jakieś pomysłu sugestie co by jeszcze szło sprawdzić.

    Z góry dziękuje
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 31  
    Czy ecu steruje przekaźnikiem podającym te 12v.
  • Poziom 11  
    Z schematu w AD wynika że ten plus wychodzi bezpośrednio z ECU z pinu 31 i 32. W sterowniku z BUK962055A wymieniony


    Skoda Octavia II 2.0 TDI (BKD) - Nie odpala po wymianie silnika
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 31  
    Racja, schemat pokrywa się z elsą. Wiązka pompek nie jest zwarta gdzieś do bloku silnika?
  • Poziom 11  
    teraz oglądałem nie ma zwarcia. W sterowniku sprawdzałem plus przed mosfetem jest. Jedno mnie jeszcze zastanawia jak odłączę wtyczkę z pompowtrysków tą główną to mi też nie wywala żadnego błędu
  • Poziom 31  
    Sprawdź jeszcze zezwolenia na rozruch, może coś blokuje ale to naciągana teoria.
  • Poziom 11  
    Czyli?
    Silnik => adaptacja => 91 => i mam 0004. czyli system OK

    O to chodzi czy jest jeszcze jakieś inne zezwolenie?
  • Poziom 31  
    Adaptacja czy bloki pomiarowe? Jeśli masz możliwość podmień ecu, nawet bez zgrywania immo aby tylko na sekundę zagadał. Jeśli widzi obroty wału, zasilania są, zezwolenie jest, wiązka nie uszkodzona to chyba zostaje tylko sterownik.
  • Poziom 11  
    zrobiłem podmiankę sterowników i nic to nie dało, tylko że ja mam sterownik o numerach 03G 906 021 LD,
    a miałem na próbę z golfa V o numerach 03G 906 016 FM. Ale kod silnika taki sam BKD.
    Powinno działać?
  • Poziom 31  
    A w drugim sterowniku pojawiły się jakieś błędy po za immo?
  • Poziom 11  
    Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo.
    Temat uważam za zamkniety.