Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Boxer - 2,8 HDI silnik fiata

16 Lis 2017 18:39 411 2
  • Poziom 43  
    Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia.
    Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie.

    Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie.
    Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka to cały dzień pali od strzała.
    Wystarczy że raz zapali. Można go nawet po 1 sekundzie zgasić i jest już dobrze.
    Dużo by powiedziało podgląd ciśnienie CR ale cóż , nie mam czym, ani przelicznika napięcia z czujnika ciśnienia.
  • Pomocny post
    Poziom 13  
    Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Witam
    Myślę że w tej sytuacji przydał by się przyrząd: Analizator sygnałów systemu wtrysku COMMON RAIL EDIA-PRO z firmy Delta......
    Ale niestety narzędzia kosztują ale myślę że oscyloskop posiadasz. No musiały by być dwa kanały. Jeden zapinasz na sygnał z czujnika ciśnienia a drugi w wtryski po kolei. Widać wtedy ładnie który wtrysk podbiera ciśnienie z rampy, jeśli występuję taka usterka. Druga sprawa masz możliwość podejrzeć przebiegi podczas normalnego odpalania jak i podczas braku odpalania. Co ty na to.