Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Play Redbullmobile - Damowy internet LTE problem...

Dianton 17 Lis 2017 17:44 1032 6
  • #1 17 Lis 2017 17:44
    Dianton
    Poziom 20  

    Witam. Posiadam od ponad 2 lat internet w play RedBullMobile ( Darmowe LTE ), przez router ASUS RTN10 - Modem Hlink E3372. I mam problem od momentu gdy 2 dni temu skończył się pakiet Danych...jak zwykle aktywowałem najtańszy pakiet czyli 600MB na 30 dni jak to robiłem od 2 lat...lecz gdy pobieram coś większego większy plik nagle internet pada, po wyszukaniu problemów wyskakuje komunikat serwer DNS nie odpowiada...i wtedy pomaga jedynie wyłączenie/włączenie routera/modemu by internet znów zaskoczył...o co w tym chodzi? Tyle czasu było dobrze i nagle coś nawala. Dodam, że przypadkowo po aktywacji pakietu 600 mb włączyłem drugi pakiet 600mb co miesiąc...wczoraj go wyłączyłem

    Zaczales korzystac z pakietu internetowego 600MB za 5zl/mc. Pakiet bedzie odnawial sie co miesiac. Sprawdz wykorzystanie na www.redbullmobile.pl

    Po wyłączeniu

    Pakiet 700MB zostal wylaczony. Ponownie korzystaj z internetu z pelna predkoscia, wlacz pakiet kodem: *111*547*1# za 5zl/mc. Szczegoly na www.redbullmobile.pl

    I aktualnie mam dalej włączone usługi Darmowy internet LTE i Pakiet 600 MB za 5 tak jak to od zawsze miałem...lecz nawet teraz gdy chciałem pobrać większy plik internet urwało...Już nie mam do tego nerwów.

    0 6
  • #2 17 Lis 2017 18:28
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet

    Jak wyglada ustawienie Tylko LTE na modemie ? No i musisz mieć aktywny pakiet internetowy oraz właczony DIL.

    0
  • #3 17 Lis 2017 18:39
    Dianton
    Poziom 20  

    Tak Preferowany tryb: Tylko LTE, od początku od kiedy go mam nic tam nie zmieniałem. Pakiet mam aktywny internet działa z pełną prędkościa lecz właśnie przy pobieraniu występuje ten problem rozłączania. DIL włączony jak zwykle. Nie mam już pomysłu co jest nie tak.

    Play Redbullmobile - Damowy internet LTE problem...

    0
  • #4 17 Lis 2017 18:48
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet

    To że pakiet 600MB jest włączony nie zawsze świadczy że są jeszcze dane i nie został zuzyty, sprawdź stan konta.

    0
  • #5 17 Lis 2017 20:05
    Dianton
    Poziom 20  

    Sprawdzałem właśnie sprawdzam ot 2 dni ale nie ciągnie mi z pakietu tylko tak jak powinno być z LTE

    0
  • #6 30 Lis 2017 21:09
    exti
    Poziom 32  

    Mam dokładnie to samo z tym, że używam tego modemu w trybie NDIS (nie-Hilink). Podejrzewam, że to kwestia po stronie operatora, a nie sprzętu. Być może chcą w ten sposób zniechęcać do intensywnego korzystania z DIL — taka mała teoria spiskowa.

    0
  • #7 18 Gru 2017 18:29
    Dianton
    Poziom 20  

    Nie mam pojęcia do dziś w czym był problem, może coś ze siecią ale jak samo się pojawiło tak samo dało sobie spokój z dręczeniem internetu :)

    0
  Szukaj w 5mln produktów