Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki router oraz dysk do sieci Wi-Fi z TV

22 Lis 2017 12:32 2214 14
  • Poziom 7  
    Witam,
    posiadam TV UE50MU6172 Samsunga z Wi-Fi, ciągła podpinanie i odpinanie pendrive jest dla mnie męczące, dlatego chciałem stworzyć dysk sieciowy stosunkowo niewielkim kosztem (dlatego wykluczyłem serwery NAS).
    Jestem zielony w temacie dlatego pytam jaki Router (cena do około 250 zł chociaż wolałbym tańszy) będzie najlepszy, następnie jaki dysk wybrać (myślałem nad Toshiba Canvio Basics 1TB ) aby to wszystko działało, bo czytałem że można za pomocą protokołu DLNA który mój telewizor posiada.
    Przez wi-fi łączę się głównie z TV i laptopem oraz 2-3 telefonami komórkowymi.
    Chciałem zrzucać filmy przez PC do dysku sieciowego a następnie odtwarzać przez Wi-Fi na TV. Zarówno TV, router jak i PC znajdowałyby się w jednym pokoju, jednak niestety połączenie TV za pomocą kabla z pozostałymi urządzeniami odpada stąd pomysł z dyskiem sieciowym
  • Poziom 43  
    W cenie routera kupisz już bardzo przyzwoity sprzęt:
    - https://botland.com.pl/przelaczniki-cyfrowe/4...fet-2-20v-ochrona-przed-pradem-wstecznym.html
    - http://allegro.pl/serwer-plikow-nas-synology-ds110j-i7049785513.html
    - http://allegro.pl/nas-synology-diskstation-ds115j-chmura-streaming-i7044587016.html

Nie ma sensu pchać się w router z USB - czasami przy takiej konfiguracji (najczęściej ) trzeba zmienić FW na Alternatywny i tez umieć skonfigurować taki sprzęt - nie jest to all in one - ale niepodważalnie najtańsza opcja.
  • Poziom 7  
    Dziękuję za odpowiedź Panowie,
    Bogiebog - sprawdzę tę opcję jak wrócę z pracy, tymczasem wydaje się zbyt piękne by było prawdziwe