Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Bora 1.9 TDI AGR - Utrata mocy

26 Lis 2017 23:02 546 2
  • Poziom 6  
    Witam

    Mam cholernie duży problem z w/w samochodem który posiada turbine ze stałą geometrią.Od początku gdy go mam samochód nie chciał przekraczać 120 km/h.Po czyszczeniu dolotu i wywaleniu EGRa samochód dostał kopa i już normalnie przekraczał 120 tak było przez ok miesiąc.
    Problem wrócił i tak:

    -Podmiana n75 (używka oczywiście) , nadal brak mocy
    -Podmiana czujnika ciśnienia doładowania , nadal nic
    -Nowy Filtr powietrza

    Wątpie żeby drugi czujnik/zawór był nie sprawny

    Jeździliśmy z komputerem , brak błędów , przepływomierz OK ,turbina dmucha odpowiednio , nawet gdy złapie muła turbo co ciekawe dmucha choć niby zawór n75 pokazywało cały czas 66% ale czytajcie dalej.

    W czwartek miałem wymieniany filtr paliwa (brak pęcherzyków powietrza) i co ciekawe znowu moc wróciła , dostał znowu kopa (było czuć te wgniatanie w fotel i szybciej się rozpędza) samochód przekraczał normalnie 120 i więcej. Było tak do piątku.Wczoraj byłem się przejechać , złapał muła nie odrazu w sensie doleciałem do 150 , zwolniłem do 110 km/h i znowu dałem mu w palnik i tak złapał muła za którymś razem przy 150 km/h.Dzisiaj już mi złapał muła przy 120.Wie ktoś w czym problem ??? układ paliwowy ? ? N75 ?? bo już za przeproszeniem dostaje cholery.
  • Poziom 11  
    Może problem jest z drugą pompą paliwa, która pompuje paliwo pod wysokim ciśnieniem do wtrysków? To by była następna rzecz, którą bym sprawdził.
  • Poziom 14  
    Drugiej pompy paliwa nie ma bo to jest na zwykłej pompie. Filtr paliwa na jaki wymieniłeś? Wiem że krafta mogą zamulać auto mimo że nowe. Przepływkę oszukaj za pomocą diody(w necie znajdziesz co i jak) I czy ta turbina na pewno jest sterowana przez N75 a nie czysto mechanicznie? Jeśli tak sprawdź podciśnienia. Pedał hamulca po odpaleniu normalny?