Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrokontroler FRDM K64F. Brak współpracy z Win10

Frantic95 28 Lis 2017 21:25 384 3
  • #1 28 Lis 2017 21:25
    Frantic95
    Poziom 3  

Witam,

Mam następujący problem. Kupiłem mikrokontroler FRDM K64F do swojej pracy inżynierskiej, Miał mi on ułatwić ukończenie projektu i przyspieszyć mnóstwo rzeczy. Jako, że nie jestem elektronikiem, a jako programista raczkuje, chciałem go podłączyć do komputera i móc mu zaprogramować w prosty sposób kilka wyjść/wejść, obsługę magistrali I2C, itd. Niestety wyszło jak zwykle. Płytka nie współpracuje z komputerami pod WIn10, aby ją na nowo postawić (ponieważ ukochany Win10 usunuął cześć plików potrzebnych do debugowania płytki) potrzebuję zewnętrznego debuggera oraz programatora. Jako, że jestem w tym zielony i nie chcę wydawać kolejnych dużych sum pieniędzy na urządzenia, które użyję raz, zwracam się z prośbą o jakąkolwiek pomoc. Czy ktoś pracował na tym mikrokontrolerze, czy wie czy istnieje sposób, aby postawić go na nogi bez stu dodatkowych rzeczy i 10 lat doświadczenia. Może ktoś naprawia coś takiego hobbystycznie albo coś. Nie wiem. Sam do tego nigdy nie dojdę, a już na pewno nie z tym co opisane jest na stronie producenta (NXP, dawniej Freescale). Dzięki za jakiekolwiek wskazówki.

0 3
  • #2 28 Lis 2017 21:36
    BlueDraco
    Specjalista - Mikrokontrolery

1. Nie ma takiego mikrokontrolera.
    2. Płytka FRDM współpracuje z Win10, tylko nie jest możliwa aktualizacja pod Win10 starej wersji bootloadera - to trzeba zrobić pod Win7. Potem już bez problemu można aktualizoiwać bootloader i oprogramowanie, a zapewne przyda się standardowe OpenSDA zamiast P&E.
    3. Jakiego środpowiska programowania używasz?

0
  • #3 28 Lis 2017 23:39
    2675900
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 02 Gru 2017 16:38
    Frantic95
    Poziom 3