Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak szybko wyszukać i usunąć uszkodzenia silników i sterowników?

29 Lis 2017 14:06 1677 12
  • Poziom 3  
    Kontrola, diagnostyka oraz wyszukiwanie potencjalnych usterek w ruchomych częściach systemów oraz linii produkcyjnych może zostać ułatwiona dzięki kompleksowemu zestawowi do wyszukiwania i usuwania uszkodzeń silników i sterowników. Zestaw Fluke 1587 FC/MDT ułatwi codzienna pracę każdego specjalisty służb utrzymania ruchu, mechanika oraz kontrolera procesów produkcji.

    W zestawie znajdują się najbardziej potrzebne urządzenia diagnostyczne z możliwością obsługi systemu komunikacji bezprzewodowej Fluke Connect™

    * Multimetr i urządzenie do pomiaru izolacji w jednym Fluke 1587 FC
    * Tester kolejności faz Fluke 9040
    * Elastyczne cęgi prądowe i400

    Dzięki aplikacji Fluke Connect Measurements możliwa jest szybka, bezprzewodowa komunikacja między urządzeniem diagnostycznym a aplikacją na urządzeniu mobilnym. Wyniki badań pomiarowych zapisywane są w czytelny sposób, co umożliwia dokładną analizę oraz przekazanie danych innym członkom zespołu pracowników.

    Multimetr 1587 FC z wyświetlaczem z 6000 wskazań pozwala na szybka identyfikację błędów izolacji, wykrywanie zawilgoconych miejsc oraz zanieczyszczeń w izolacji. Umożliwia pomiar rezystancji w funkcji czasu (PI i DAR):

    - indeks polaryzacji (PI), który jest współczynnikiem 10-minutowej rezystancji izolacji do 1-minutowej rezystancji izolacji;

    - współczynnik absorpcji dielektrycznej (DAR) będący współczynnikiem 1-minutowej rezystancji izolacji do 30-sekundowej rezystancji izolacji.

    Pozwalają one na ustalenie i analizę trendu oraz wiarygodne badania rezystancji, które są niezależne od badanych elementów oraz temperatury. Systematyczna obserwacja indeksu polaryzacji i współczynnika absorpcji dielektrycznej umożliwia wdrożenie procesów naprawczych oraz czyszczenia izolacji.

    Jak szybko wyszukać i usunąć uszkodzenia silników i sterowników?
    Fot. Zestaw Fluke 1587/MDT FC
    Pomiar temperatury wykonywany jest przy pomocy termopary typu K, a wskazywana zliczane są w stopniach Celsjusza lub Fahrenheita. Widoczne w aplikacji dane pomiarowe pozwalają na porównanie z danymi historycznymi. Dzięki temu możliwa jest również szybka ocena aktualnej sytuacji oraz reakcja w czasie rzeczywistym.

    Elastyczne cęgi prądowe Fluke i400 AC mają możliwość pomiaru prądu zmiennego w zakresie od 1 A do 400 A, a dzięki kompaktowej budowie zapewniają wygodę użytkowania oraz dokładny pomiar bez przerywania obwodu. Znajdujący się w zestawie Fluke 9040 pozwala na pomiary faz zasilania silnika trójfazowego w klasie bezpieczeństwa CAT III 600 V.


    Zobacz więcej

    Zgoda na publikację //gulson
  • Poziom 38  
    Conrad.pl napisał:
    ułatwiona dzięki kompleksowemu zestawowi do wyszukiwania i usuwania uszkodzeń

    Od kiedy multimetr naprawia silniki?
    Tak samo gdybyśmy chcieli manometrem napompować oponę...
    Conrad.pl napisał:
    Multimetr 1587 FC z wyświetlaczem z 6000 wskazań pozwala na szybka identyfikację błędów izolacji

    Wyświetlacz z sześcioma tysiącami wyników? Czyli ekran pewnie dotykowy a po prawo pasek do przewijania jak w przeglądarce :D
  • Poziom 43  
    Chyba juz szacownego ,,Conrada" Chinczycy kupili, bo Fluke to na pewno........Znam pewna fajną Chinkę, dobra w mandarynskim, kantońskim i angielskim, a ja przetlumacze dalej na polski.

    Conrad.pl napisał:
    Zgoda na publikację //gulson
    Wstydź się Gulsonie :cry:
  • Poziom 38  
    Krzysztof Kamienski napisał:
    Wstydź się Gulsonie

    Bez przesady, nie jego wina, że "księgowy" reprezentuje tą firmę pod względem technicznym. Hajs zgadzać się musi :D
  • Poziom 3  
    szymon122 napisał:

    Conrad.pl napisał:
    Multimetr 1587 FC z wyświetlaczem z 6000 wskazań pozwala na szybka identyfikację błędów izolacji

    Wyświetlacz z sześcioma tysiącami wyników? Czyli ekran pewnie dotykowy a po prawo pasek do przewijania jak w przeglądarce :D

    Informacje dotyczące wyświetlacza tłumaczone są na różny sposób, idąc jednak za producentem, użyliśmy sformułowania: wskazania.

    Poniżej informacje i wskaźniki prezentowane na wyświetlaczu:
    Jak szybko wyszukać i usunąć uszkodzenia silników i sterowników?
  • Poziom 20  
    Conrad.pl napisał:
    Jak szybko wyszukać i usunąć uszkodzenia silników i sterowników?
    Myślałem, że będzie jakaś "ekstra-metoda" jak usunąć uszkodzenie sterownika... :D :D

    ... a dostaliśmy reklamę jakiegoś miernika... (a i to - z błędami)
  • Moderator Samochody
    Conrad.pl napisał:
    wyświetlaczem z 6000 wskazań
    6000 counts... ostatnimi czasy zaprzestano podawania typu wyświetlacza jako np. 3,5 cyfry, tylko podaje się zakres wskazań. Swoją drogą Chińczycy już potrafią robić tanie mierniki o zakresie wskazań do 9999 (czyli pełne 4 cyfry), np. AN8008. W dzisiejszych czasach nie rozumiem sensu istnienia ograniczenia zakresu wskazań do 6000, skoro przy tym zakresie wyświetlacz fizycznie i tak musi mieć 4 pełne cyfry.

    Tak na marginesie to właśnie "zakres wskazań" albo bardziej dosłownie "zakres zliczania" wydają się być najbardziej sensownymi tłumaczeniami tego parametru.
  • Poziom 3  
    tzok napisał:


    Tak na marginesie to właśnie "zakres wskazań" albo bardziej dosłownie "zakres zliczania" wydają się być najbardziej sensownymi tłumaczeniami tego parametru.


    Zgadza się, choć w praktyce pojawiają się różne określenia, których używanie wynika być może z korzystania ze skrótów myślowych.
  • Poziom 24  
    Cytat:
    wykrywanie zawilgoconych miejsc oraz zanieczyszczeń w izolacji.


    Nie bardzo rozumiem, co oznacza zanieczyszczenie izolacji.


    Ja używam czegoś takiego, nie ma historii itp. ale jest niezawodny.
    Link

    Cytat:

    Widoczne w aplikacji dane pomiarowe pozwalają na porównanie z danymi historycznymi. Dzięki temu możliwa jest również szybka ocena aktualnej sytuacji oraz reakcja w czasie rzeczywistym.


    Jak wygląda identyfikacja zapisanych pomiarów? Można przypisać im jakieś oznaczenia?
  • Poziom 35  
    Conrad.pl , przede wszystkim serwisant zna urządzenie które naprawia i tak naprawdę to nie potrzebuje takiego zestawu, tylko odpowiednia wiedzę. Każdy serwis posiada tzw. walizę serwisową przypisaną do danej maszyny a w niej cały zestaw podzespołów zgodny z usterka zgłaszaną przez klienta.
  • Poziom 39  
    Matheu napisał:
    Conrad.pl napisał:
    Jak szybko wyszukać i usunąć uszkodzenia silników i sterowników?
    Myślałem, że będzie jakaś "ekstra-metoda" jak usunąć uszkodzenie sterownika... :D :D

    ... a dostaliśmy reklamę jakiegoś miernika... (a i to - z błędami)


    CzaryMary z tabelą błędów DTC i silnik/sterownik "prawie że zdrowy".
    A że kopci, szarpie, i kuleje...
    To tam jakaś pierdółka mechaniczna do zrobienia, nie droga. Wie Pan, czasu nie mam na wymianę, zresztą mam też inne auto więc tego sprzedaję. Elektronika ok, przebieg mały... :D
  • Poziom 20  
    Karaczan napisał:
    CzaryMary z tabelą błędów DTC i silnik/sterownik "prawie że zdrowy".
    A że kopci, szarpie, i kuleje...
    To tam jakaś pierdółka mechaniczna do zrobienia, nie droga. Wie Pan, czasu nie mam na wymianę, zresztą mam też inne auto więc tego sprzedaję. Elektronika ok, przebieg mały...
    Karaczan,
    nie wiem - co masz na myśli?
    Ja naprawiam/ staram się maszyny w hartowni szkła... Ja miałem na myśli sterowniki przemysłowe (W tytule pisało o sterownikach, a w pierwszym akapicie - właśnie o produkcji i o utrzymaniu ruchu)
    W jaki sposób Ty, Kolego naprawiasz maszyny, że tak o tym piszesz? I co ma do tego auto, co kopci?
    pozdrówka i - Wesołych Świąt :wink: :D
    M.
  • Poziom 39  
    Moją działką są te spalinowe. Silnik jest? Sterownik jest? Mierniki potrzebne? ;)
    Nie spojżałem z jakiego działu jest ta reklama, każdy myśli o swoim...

    I nie, nie naprawiam w ten sposób samochodów ;)