Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

INDUKTA Silnik-Motor typ SZUDe 46b NR872059 220/380V

kkuubbaa1212 29 Lis 2017 14:09 1098 13
  • #1 29 Lis 2017 14:09
    kkuubbaa1212
    Poziom 3  

Witam.

Kupiłem wczoraj silnik za grosze bo dałem za niego tylko 60zł silnik ten jest 4 KW 950obr/min ani sekundy się nie zastanawiałem czy kupić czy nie kupić czy działa czy nie działa wyjąłem kasę dałem gościowi a ja zabrałem silnik. Gdy wróciłem do domu chciałem go podłączyć dla sprawdzenia czy działa i tu zrobiłem O_O takie oczy ponieważ nie jestem elektrykiem i pierwszy raz takie coś widziałem rozkręciłem 2 puszki na silniku bo tyle ich jest :) ale chodzi mi o to czy pomógł by mi ktoś w podłączeniu tego silnika i wytłumaczeniu czemu tak jest dołączam zdjęcia silnika INDUKTA Silnik-Motor typ SZUDe 46b NR872059 220/380V20171129_1..402.jpg Download (1.86 MB) INDUKTA Silnik-Motor typ SZUDe 46b NR872059 220/380V20171129_1..842.jpg Download (1.98 MB) INDUKTA Silnik-Motor typ SZUDe 46b NR872059 220/380V20171129_1..855.jpg Download (2.06 MB)

0 13
  • #2 29 Lis 2017 15:09
    stanislaw1954
    Poziom 41  

kkuubbaa1212 napisał:
    dołączam zdjęcia silnika
    Tylko, że go nie ma.

0
  • #3 29 Lis 2017 15:24
    Mnagal
    Poziom 3  

No, kkuubbaa12, załącz zdjęcie proszę :)

0
  • #5 29 Lis 2017 16:19
    kortyleski
    Poziom 41  

Odkręć klapkę pod mniejszą puszką i pokaż co tam jest. Pierścienie i szczotki?

0
  • Pomocny post
    #6 29 Lis 2017 16:36
    zgierzman
    Poziom 18  

Google mówi, że SZUDe 46b to silnik pierścieniowy.

A tu o podłączaniu takiego silnika
    www.simr.pw.edu.pl/content/download/3218/25118/file/instrukcja_n4.pdf
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_pier%C5%9Bcieniowy

Silnik wygląda jak wyciągnięty z dna rzeki. Sama korozja.
    Zakręć wałem i posłuchaj łożysk.
    Obejrzyj pierścienie - muszą być gładkie i błyszczące.