Witam. Temat się przewija natomiast przyczyn wiele. Moje auto kangoo 1.4 8v 2002r+lpg. Problemem są wysokie obroty biegu jałowego. Obroty dochodzą do 4-5 tys. Czasem falowanie w granicach 3-4 tysięcy. Silnik krokowy nowy, przepustnica wyczyszczona.
Ostatnio odłączyłem klemę minusową od aku i zwarłem z drugą, żeby zresetować komputer. Pomogło na ok 1 miesiąc. Dzisiaj znowu wróciły wysokie obroty na "luzie". Ponowiłem czynność resetowania i po odpaleniu po ok minucie samochód jakby się dostroił i obroty trzyma ładnie. Pytanie co zrobić żebym co miesiąc nie musiał odłączać aku i resetować komputer?
Ostatnio odłączyłem klemę minusową od aku i zwarłem z drugą, żeby zresetować komputer. Pomogło na ok 1 miesiąc. Dzisiaj znowu wróciły wysokie obroty na "luzie". Ponowiłem czynność resetowania i po odpaleniu po ok minucie samochód jakby się dostroił i obroty trzyma ładnie. Pytanie co zrobić żebym co miesiąc nie musiał odłączać aku i resetować komputer?