Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zamontowanie internetu w domu - karta sim.

SirSparrov 01 Gru 2017 22:35 285 4
  • #1 01 Gru 2017 22:35
    SirSparrov
    Poziom 2  

Witam, otóż chciałem zamontować internet w domu a mam kartę sim z T-Mobile na której jest 50GB a nie korzystam z niej. Pytanie do was bo jestem kompletnym laikiem w sprawie sieci i internetu, jaki modem i router (tak do 500 zł) do tej karty bo chciałem żeby na cały dom był internet. Przeważnie internet będzie służył do rozmów wideo przez skype i najprawdopodobniej do youtube - do ściągania nie wiadomo jakich dużych plików nie będzie. Dom jest oddalony mniej więcej o 3,5-4km od miasta więc też komplikuje sprawę. Dokładna lokalizacja to ul. Nadrzeczna w Złocieńcu. Dziękuje za pomoc.

0 4
  • #2 02 Gru 2017 06:31
    daro31ie
    Specjalista Automatyk

Kolego najlepsze rozwiązanie dla ciebie to antena zewnetrzna i router w domu.

0
  • #3 02 Gru 2017 07:10
    SirSparrov
    Poziom 2  

daro31ie napisał:
    Kolego najlepsze rozwiązanie dla ciebie to antena zewnetrzna i router w domu.

Tylko jaka antena i jaki router tak abym mógł puścić internet przez kartę sim?? Mówię cena do 500 zł :)

0
  • #5 02 Gru 2017 11:24
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet