Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung HT-F6550W, kino domowe - mrugająca dioda link brak poł głośn bezprzew

kosior35 03 Gru 2017 12:00 378 12
  • #1 03 Gru 2017 12:00
    kosior35
    Poziom 4  

    Witam. Proszę o pomoc w sprawie podłączenia głośników bezprzewodowych z kinem domowym. Po wbiciu (według instr) ciągu cyfr 0 1 3 5 w pilocie oraz resecie z tyłu modułu ID SET (5 sec) i załączeniu kina dioda link (niebieska) cały czas mruga. Przypuszczam że nawiązuje połączenie ale nic poza tym, w kinie płyta z filmem i systemem 5.1 ch, reakcja żadna, głośniki bezprzewodowe nie ODPOWIADAJĄ, może ktoś miał podobny problem do mojego, czy coś może zakłócać to połączenie? Jakieś inne wi-fi. Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi.

    0 12
  • Sklep HeluKabel
  • #2 03 Gru 2017 12:17
    DejoDejo
    Poziom 21  

    Masz urządzenie/odtwarzacz, a do tego bezprzewodowy moduł odbioru - musisz je ze sobą zsynchronizować.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 03 Gru 2017 12:21
    kosior35
    Poziom 4  

    Witam, cały czas próbuje to robić, ale nic się nie dzieje.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Może coś nie tak robię, jeśli można by krok po kroku był bym wdzięczny.

    0
  • #4 03 Gru 2017 12:28
    DejoDejo
    Poziom 21  

    1. Podłącz prawy i lewy głośnik surround do bezprzewodowego modułu odbioru. Dopasuj kolory wtyczek do gniazd w bezprzewodowym module odbioru.
    2. Podłącz przewód zasilania bezprzewodowego modułu odbioru do gniazda.
    3. Włącz urządzenie. Urządzenie i bezprzewodowy moduł odbioru będą się teraz pomiędzy sobą komunikowały, a z głośników surround będzie emitowany dźwięk.

    Jeśli w pobliżu urządzenia używane jest urządzenie takie, jak kuchenka mikrofalowa, bezprzewodowa karta LAN,
    urządzenia Bluetooth lub inne urządzenie korzystające z częstotliwości 2,4/5,8 GHz, mogą wystąpić zakłócenia
    dźwięków emitowanych przez głośniki w wyniku interferencji.

    Jeśli urządzenie nie utworzy połączenia bezprzewodowego, wymaga on ustawienia ID pomiędzy urządzeniem
    a bezprzewodowym modułem odbioru. Przy wyłączonym urządzeniu naciśnij przyciski numeryczne pilota 0135. Włącz bezprzewodowy moduł odbioru. Następnie naciśnij i przytrzymaj przez 5 sekund przycisk ?ID SET? z tyłu bezprzewodowego modułu odbioru, a następnie włącz urządzenie.

    0
  • #5 03 Gru 2017 12:45
    kosior35
    Poziom 4  

    Mam przed sobą dokładnie tą instrukcje i właśnie tak postępuje, ale dioda cały czas mruga a kiedyś świeciła. Przeniosłem sprzęt na piętro i od tego czasu takie problemy, kuchenki mikr. nie posiadam, karty lan też, router od internetu na dole, sieć bezprzewodowa, wyłączałem z sieci kino, moduł resetowałem i nic, kiedyś po jakimś czasie załączała się w module dioda (czerwona) STANDBY teraz nie załącza się w ogóle, tylko dioda link niebieska mruga, co jeszcze można zrobić?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Nawet po długim wyłączeniu kabla z sieci powinna świecić czerwona STANDBY a tu od razu włącza się niebieska LINK ciągle mrugając.

    0
  • #6 03 Gru 2017 14:34
    DejoDejo
    Poziom 21  

    Kolory oznaczają tryb w jakim pracuje, zrób może w ustawieniach "Powrót do ustawień początkowych". Albo anteny nie wziąłeś, lub coś źle podłączyłeś.

    0
  • #7 03 Gru 2017 15:18
    kosior35
    Poziom 4  

    Właśnie nie ma nigdzie jak zrestartować ten moduł a podłączenia sprawdzałem jest tak jak na rysunku w instrukcji tylko tylne bezprzewodowe głośniki nie działają reszta ok , myślę czy coś nie zakłóca tego sygnału

    0
  • #8 03 Gru 2017 15:27
    DejoDejo
    Poziom 21  

    Skoro masz podejrzenia zakłócenia sygnału to nie widzę przeszkód by to zweryfikować ;)

    0
  • #9 03 Gru 2017 15:48
    kosior35
    Poziom 4  

    Zweryfikować jak?

    0
  • #10 03 Gru 2017 16:06
    DejoDejo
    Poziom 21  

    Miernikiem do pomiarów fal mózgowych, sprawdź na sobie czy przypadkiem nie za mało się wysilasz przy rozwiązywaniu swojego problemu :D Taki żarcik :P

    Ale defacto forum jest m.in. do pomagania, nie prowadzenia za rączkę od A do Zet:
    - W twoim przypadku bez żadnego sprzętu najprościej jest podłączyć wszystko ponownie na dole. Jak zadziała to masz na górze zakłócenia lub złe odległości, jak nie to szukasz w sprzęcie ;)

    0
  • #11 03 Gru 2017 19:21
    kosior35
    Poziom 4  

    testowałem na dole ,bez efektu!!!!
    w instrukcji niema nic na temat swiecenia diod w modemie ,wyłanczałem wsz z gniazdek podlączyłem od od nowa według instr.rysunków ,żadnych zmian dioda niebieska cały czas mruga rece opadają

    0
  • Pomocny post
    #12 03 Gru 2017 19:49
    DejoDejo
    Poziom 21  

    Oficjalna strona samsunga ma wsparcie techniczne, możesz tam zapytać, bo faktycznie nie ma informacji na temat tej sytuacji.

    Jak chcesz podłubać to wejdź w ustawienia i sprawdź dokładnie co tam masz. Prócz przeglądu wszystkich opcji koniecznie sprawdź ustawienia dźwięku i konfiguracji głośników.

    Podaj też model tego modułu bezprzewodowego, zapomniałem o tym, że jego także wypadało by sprawdzić ;)

    0
  • #13 03 Gru 2017 19:53
    kosior35
    Poziom 4  

    ok dzieki własnie do nich napisałem opisałem problem wiec poczekam co odpisza ,ale jeszce w necie pogrzebie na temat tego modułu może cos znajde narazie dzieki wielkie za pomoc

    0