Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGX 26.400 2008r. podłączenie światła w kontenerze.

03 Gru 2017 14:11 1638 9
  • Poziom 4  
    Witam Serdecznie.

    Chce zamontować światła w kontenerze i chciałbym się podłączyć pod włącznik który się znajduje w kabinie (zdj.1.).
    Czy może ktoś wie, gdzie się znajduje jakaś kostka albo przewody, które odpowiadają za włączenie światła na kontenerze przez ten włącznik.

    pozdrawiam.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista - Samochody Ciężarowe
    Przewody powinny być wyprowadzone do łączenia rama-kabina po prawej stronie (strona pasażera)
    Jak dobrze pamiętam to czerwona, 3 pinowa kostka, 2 przewody.
  • Pomocny post
    Poziom 9  
    Kolego u mnie była instalacja po lewej stronie skrzyni biegów. To znaczy od strony kierowcy miedzy skrzynią biegów a ramą był zwinięty przewód w peszlu. Dwa piny plus i minus. Niestety nie pamiętam oznaczenia tych przewodów. Po u cięciu jednej trytki okazało sie, że jest tego przewodu tak dużo, że sięga do konca auta (solówka). Po pstrykaniu tego klawisza pojawiał się tam prąd, obecnie mam podłaczone pod to 6 lamp po 15w każda, nie wiem jaki jest tam bezpiecznik, ale daje rade. Pozdrawiam.
  • Poziom 4  
    Dzięki za info Panowie. U mnie instalacja znajdowała się od strony kierowcy miedzy skrzynią biegów a ramą. Mam jeszcze jedno pytanie trochę z innej bęczki. Czy może wiecie czego dotyczy kontrolka zaznaczona na zdjeciu. Miga mi od jakiegoś czasu a wszystko jest ok, tak przynajmniej mi się wydaje. Z góry dzięki za odp.Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Kolego to jest od AdBlue, wejdź w diagnostykę i w moduł GDK/PDF i podaj błędy.
  • Specjalista - Samochody Ciężarowe
    kiepski2 napisał:
    Kolego to jest od AdBlue, wejdź w diagnostykę i w moduł GDK/PDF i podaj błędy.


    Czy to jest kontrolka od AdBlue to bym się nie zgodził. Jest to kontrolka od systemu oczyszczania spalin. Taka sama kontrolka jest w Euro4 i w Euro5 a MAN Euro4 nie miał układu AdBlue.
  • Poziom 9  
    Najpierw wymień WSZYSTKIE TRZY FILTRY od adbule. U mnie był ten sam błąd i pomogła wymiana filtrów AdBlue wróciło do żywych.

    - pierwszy malutki na przewodzie zasilania AdBlue (od kotła do pompy)
    - drugi na tym samym przewodzie wkręcony w pompę
    - trzeci taki duży widoczny od spodu.

    MAN TGX 26.400 2008r. podłączenie światła w kontenerze.MAN TGX 26.400 2008r. podłączenie światła w kontenerze.MAN TGX 26.400 2008r. podłączenie światła w kontenerze.

    I ten trzeci malutki ma numer ori: 81154030000 (bo w tym boschowskim pudełku go nie ma).

    Sory ze takie lipne te zdjęcia ale mam nadzieje ze wszystko jasne jest
  • Poziom 4  
    Wszystko jasne. A czy po wymianie tych filtrów, będę musiał odpowietrzyć układ kompem? czy może uda się jakoś bez kompa.
  • Poziom 9  
    Nie, strzał z bendixa i ogień na tłoki i po dniu może dwóch powinno przejść. (serwis każe odpowietrzać kompem)

    Aha uważaj bo u mnie ten mały piździk co jest w przewodzie nie był nigdy wymieniany, i nie szło tego wyjąć i urwałem ten wężyk, wiec uważaj. 90zł netto ori w razie czego ten krótki przewodzik