Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

audi Q7 - nie odpala po wymianie akumulatora

04 Gru 2017 20:00 5547 16
  • Poziom 9  
    Witam prosze o pomoc mam problem z audi q7 3.0TDI po wymianie akumulatora (stary wyladowal sie maksymalnie)auto nie odpala nawet po kablach od drugiego auta. Po diagnostyce nie ma bledow w sterowniku silnika jedynie co wyszlo to blad czujnika kata skretu kierownicy -napiecie zacisku +30,uszkodzenia czujnika cisnienia oleju - zwarcie do plusa, Prosze o pomoc choc czytalem na forum ze ktos mial ten sam problem i go rozwiazal ale temat zostal zamkniety bez odpowiedzi .Dodam ze po ladowaniu aku i zamontowaniu w aucie pokazuje 10% naladowania prosze o jakies sugestie gdzie szukac problemu .Pozdrawiam iczekam na jakies podpowiedzi
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 31  
    Wymianę akumulatora trzeba w tym aucie zakodować, jeśli dalej nie będzie chciał odpalić to pasowałoby sprawdzić czy jest zezwolenie na rozruch silnika...
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 9  
    sk700 dzieki za podpowiedz kupie nowy akumulator dla pewnosci i bede probowal zakodowac

    Dodano po 1 [minuty]:

    sk 700 a to normalne ze pokazuje 10% naladowania

    Dodano po 3 [minuty]:

    a jak by co jak sprawdzic czy jest zezwolenie na rozruch silnika
  • Poziom 31  
    W blokach pomiarowych, ale najpierw zakoduj nowy akumulator.
  • Poziom 9  
    sk 700 dzieki za info jutro odbieram aku i bede kodowal a potem zobaczymy co sie bedzie dzialo mimo wszystko dzieki ci panie za podpowiedzi odezwe sie i dam znac czy ogarnolem
  • Poziom 21  
    Bez kodowania powinien zapalić,jesli nie pomyliłeś klem... Albo po prostu akumulator do bani, a może masa na prawej podlużnicy :).
  • Poziom 9  
    jkm73 dzieki za podpowiedzi ale mase na podluznicy od silnika sprawdzilem pod wzgledem styku i korozji wszystko jest ok

    Dodano po 14 [minuty]:

    ,stary akumulator sprawdzilem i wyszlo ze ma 65 % sprawnosci juro wstawie nowy i zakoduje i zobaczymy ale jakbyscie mieli jakies jeszcze pomysly na co zwrucic uwage to prosze o podpowiedzi i wielkie dzieki wszystkim
  • Poziom 9  
    kupiony nowy akumulator i kreci bez zajakniecia ale nadal auto nie pali wiec sprawdzilem obroty silnika w czasie krecenia i wyszlo w zakresie 126 do 140 obrotow ( niewiem czy czasem nie powinno byc 250)pozatym sprawdzilem cisnienie w rampie i jest 00 bara. czy ktos wie o co chodz bo nie ma zadnych bledow
  • Poziom 31  
    Odłącz przepływkę i zobacz czy wyrzuci jej błąd.
    Daj autoscana żebyśmy wiedzieli o czym rozmawiamy.
    Na plaku chodzi?
  • Poziom 31  
    Za małe obroty silnika.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Będzie ponad 200 to zapali.
  • Poziom 31  
    Bez ciśnienia na listwie daleko nie zajedzie, nawet jeśli teraz jakimś cudem nie ma błędu ciśnienia to po pierdnięciu na plaka musi go złapać. Chyba że w sterowniku wykwit garażowej inżynierii.
    Ewentualnie świrują czujniki obrotów ale wtedy powinien być błąd synchronizacji.
    Ktoś bardziej doświadzony musi to potwierdzić ale te silniki miały około 140 obrotów na rozruszniku.
    Daj autoscana bo nie wiemy nawet o jakim kodzie silnika rozmawiamy.
  • Poziom 9  
    SK 700 z plaka tez nie pali prubuje zlapac ale niestety nie odpala

    Dodano po 4 [minuty]:

    panowie przed chwila podlaczylem kompa pod A8 z takim samym silnikiem i uniego podczas krecenia bylo 196 obrotow i cisnienie 320 bar czyzby u mnie polecial czujnik cisnienia na listwie i on nie nie daje polecenia otwarcia wtryskiwaczy albo jest otwarty i krecoc rozrusznikiem nie moge nabic cisnienia co otym myslicie

    Dodano po 2 [minuty]:

    sk 700 kod silnika BUG 171 KW 3.0 TDI
  • Poziom 31  
    Może być problem z ciśnieniem, tylko dlaczego nie łapie błędu zbyt niskiego ciśnienia? Odepnij ten czujnik i sprawdź czy odpali i czy złapie jego błąd bo może masz nachrzanione w ecu. Ciekawi mnie, że nawet na plaka nie załapuje. Może warto zajrzeć co się dzieje w dolocie?
  • Poziom 9  
    witam wlasnie ogarnialem auto i okazuje sie ze jest problem z paliwem na rampie wysokiego cisnienia po odkreceniu jednego z przewodow paliwowych zasilajacych do wtryskow okazuje sie ze nie wycieka paliwo podczas rozruchu(niema cisnienia nawet paliwo nie wycieka).wiec pierwsze podejrzenie padlo na pompe paliwowa w zbiorniku .jednak pompa podaje do filtra paliwo z filtra goni przez czujnik temperatury paliwa do pompy CR i tu mysle ze jest problem bo z boku pompy jest wkrecony zawor dozowania paliwa (nie wiem jak go sprawdzic czy dziala,moge podlaczyn miernik i sprawdzic czy dochodzi do niego napiecie)problem polega na tym ze w nim sa Trzy przewody i nie wiem pod ktory podlaczyc zeby czegos nie zchrzanic.Wszystkich znajacych temat pompy cr prosze o pomoc moze ktos da pomysl jak sie do tego zabrac,pozdrawiam i prosze o pomoc
  • Poziom 31  
    Zacznij od zmierzenia ciśnienia pompy w baku, one tak padały, że pompowaly ale pod zbyt niskim ciśnieniem i nie były w stanie zasilić pompy CR. Ew podepnij jakaś inną na próbę.
  • Poziom 9  
    z tego co sie orjetuje to w zbiorniku sa dwie pompy jutro bede rozdzieral wiec dam znac
  • Poziom 9  
    witam okazalo sie ze w zbiorniku sa dwie pompy dzisiaj je sprawdzilem wszystko z nimi ok podaja odpowiednia ilosc paliwa wedlug serwisowki,moje podejrzenie padlo na zawor dozowania paliwa przy pompie CR i ktos wie jak go sprawdzic