Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik Same 1000.3A - Ciągnik Lamborghini plus 660f ciśnienie sprężania

09 Gru 2017 18:30 894 7
  • Poziom 9  
    Witam! Ma może ktoś dostęp do danych o silniku 1000.3A montowanym min. w ciągniku Lamborghini plus 660f. Robiłem pomiar ciśnienia na cylindrach i nie wiem jakie powinno być zalecane ciśnienie przez producenta. bardzo proszę o pomoc.
  • Poziom 32  
    Mam serwisówke do tych silników ale nawet tam nie jest podane ciśnienie.Z tego co pamietam to badziewie było montowane w Deutzach AgroLux i AgroPlus,chyba w 75-kach.Moze tam znajdziesz dane.Generalnie jeden z większych rzęchów jakie dane mi było reanimować.
  • Poziom 9  
    Znalazłem tylko stopień sprężania w instrukcji obsługi - 17:1. Ciśnienie już mierzyłem i wyszło mi 30, 30 i 32 bary. Myślę że nie jest najgorsze. Problem jest taki że nie równo pracuje, nie miły stukający dźwięk i mało mocy. Zastanawiam się czy to nie chodzi o ustawienie pomp po wymianie, bo były tam jakieś podkładki pod pompami i podobno można je jeszcze minimalnie obracać.
  • Poziom 32  
    Tak, pompy w tym silniku się synchronizuje. Końcowym etapem synchronizacji jest pomiar temperatury spalin na każdym cylindrze. Rożnica nie powinna przekraczać 15 stopni C.
    Pod spodem kolektora wydechowego powinny być wykręcane korki do mierzenia temperatury.
    Jak znajdę chwile to zamieszczę serwisówkę.
  • Poziom 9  
    Super, będę wdzięczny. W takim razie czekam na serw. Muszę jakoś doprowadzić go do kultury, bo nie mam kasy na nowy, A sprzęt u nas jest w tym momencie nieosiągalny bez dofinansowania. Ale coraz częściej myślę o tym żeby jak najszybciej pozbyć się tego "niezawodnego" Lambo:)
  • Poziom 9  
    Dzięki. Zerknąłem na tą serwisówkę, ale to nie ten model. mam nadzieje że znajdę tam jakieś info o ustawieniu pomp i analogiczne zrobie to u mnie. Ja mam model 1000.3A jest on chłodzony powietrzem a nie cieczą i pompy są mocowane do korpusu przez podkładki na trzy śruby a nie na 2, poza tym inaczej wyglądają te pompki, wtryski też wyglądają inaczej. pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    dzisiaj grzebałem przy silniku i okazało się że u mnie nie ma tych śrub w kolektorze wydechowym do pomiaru temperatury. jedną pompkę obróciłem lekko i jest trochę lepiej ale to jeszcze nie to . podejrzewam że trzeba ustawić najpierw kąt wtrysku, bo pompy przecież były wymieniane a u mnie oryginalnie pod jedną pompą są dwie podkładki, pod drugą trzy a pod trzecią cztery. nowe pompki mogą przecież się różnić wysokością i już będzie co innego. pozostaje tylko problem jak to zmierzyć . w serwisówce jest na szkicu jakieś 80,4mm między przylgnią pompy do korpusu a walkiem rozrządu , tylko nie wiem za bardzo w jakim połorzeniu wałka rozrządu.