Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod

amator5467 10 Gru 2017 23:04 1473 0
  • #1 10 Gru 2017 23:04
    amator5467
    Poziom 1  

Witam mam problem od razu zaznaczę, że jestem kompletnym amatorem, ale do rzeczy przestała mi dłuższy czas temu działać kostkarka do lodu, a w ostatnim czasie w chłodziarce zaczął pojawiać się lód, model lodówki nieznany ponieważ wszystkie tabliczki zostaly zmyte lub oderwane, jest jedynie taka na tyle.
    Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod Oraz zdjęcia lodówki.
    Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod . Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod
    Zrobiłem kierując się tym filmem (nie mogłem wstawić, wiec podaje tytuł na youtube "Refrigerator Not Making Ice? Inlet Valve Test, Troubleshooting " pomiar na zaworze wody tym urządzeniem. Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod Jednak są tam dwa zawory (dokładnie ten model Link) jeden do wody, drugi do kostkarki, oba pokazywały 1 na omach dopiero jak przełączyłem na to obok po prawej zaczęło pokazywać 1585 na zaworze od wody i 1589 na zaworze od kostkarki i to tylko jak dałem końcówki miernika w dziurki wystających pinów, na samych pinach w większości miejsc nic nie pokazywało.
    Lodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłodLodówka samsung RSH1DTMH - Nie działa kostkarka oraz pojawia się lód w chłod .