Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamery Wi-Fi Camspot 4.5 i 3.2. Brak obrazu na rejestratorze Camspot 2.1

16czarny16 12 Gru 2017 18:28 1077 13
  • #1 12 Gru 2017 18:28
    16czarny16
    Poziom 13  

    Witam, mam następujący problem.
    Posiadam dwie kamery firmy Overmax Camspot 4.5 i 3.2 i dwie analogiczne tylko zakupione w chinach, ale jak dla mnie identyczne i do tego rejestrator Overmax Camspot 2.1.
    Problem jest taki, że wszystkie kamery mam podłączone do routera, na kompie widzę wszystkie cztery i obraz z nich. Na telefonie również mam program i widzę wszystkie cztery kamery, natomiast na rejestratorze widzę cztery, ale trzy działają bezbłędnie i jest z nich obraz a czwarta jest wykrywana ale po wpisaniu hasła nie mogę uzyskać z niej obrazu. Jest tylko wyświetlany IP i napis błąd.
    Proszę czy ktoś mógłby mnie naprowadzić co jest nie tak.
    Dodam że ta czwarta kamera z którą mam problem na rejestratorze jest też firmy Overmax.

    0 13
  • #2 12 Gru 2017 19:36
    dawidedziu
    Poziom 27  

    Firmwary mają takie same te kamery? Co to za modele? Próbowałeś ustawień fabrycznych?

    0
  • #3 12 Gru 2017 20:51
    16czarny16
    Poziom 13  

    To są kamery Camspot 4.5 i 3.2 i dwa chińczyki takie jak 4.5. Problem z tym że te no name chińskie działają bez problemu, a tylko problem jest z tym Overmaxem. Próbowałem ustawień fabrycznych. Zapomniałem dodać że na kompie ustawienia tych kamer mam identyczne, więc nie mam pojęcia gdzie problem. Tylko mi pozostaje IP, ale nie wiem jak to rozgryźć.

    0
  • #4 19 Lut 2018 12:26
    16czarny16
    Poziom 13  

    Widzę, że nie uzyskam pomocy? Tylko nie wiem czy to kwestia problemu czy nie firmowego sprzętu.

    0
  • #5 19 Lut 2018 16:48
    dawidedziu
    Poziom 27  

    Spróbuj wgrać nowszy firmware do rejestratora i kamer. Ale najpierw posprawdzaj czy się coś zmieni jeśli pozmieniasz w harmonogramie nagrywania ustawienia, odnośnie rozdzielczości, ilości klatek na sekundę itp.

    0
  • #6 19 Lut 2018 19:39
    16czarny16
    Poziom 13  

    Sprawa wygląda tak. Miałem trzy kamery, kupiłem rejestrator i wszystko śmigało. Kupiłem czwartą i po podłączeniu było ok. Po paru dniach ta jedna kamera zniknęła z wizji rejestratora. Po dwóch dniach powróciła. Było ok z miesiąc i teraz zniknęła i już nie wróciła od miesiąca, dwóch. Robiłem już resety fabryczne kamer, rejestratora i routera. Nic nie pomogło. Zmieniałem ilość klatek, rozdzielczość i to samo. Rejestrator widzi kamerę ale jest błąd. W szczegółach jest opis że błąd hasła albo loginu a to niemożliwe.

    0
  • #7 19 Lut 2018 22:56
    dawidedziu
    Poziom 27  

    No a próbowałeś pokombinować coś z innym loginem/hasłem? Inna długość tego hasła, jakieś znaki specjalne? No a co z firmwarem kamer? Mają jednakowy te modele?

    0
  • #8 20 Lut 2018 07:39
    16czarny16
    Poziom 13  

    Kolego padł byś 😁 z hasłem też kombinowalem itd. Wczoraj wróciłem z pracy i obraz z czwartej kamery jest wyświetlany 😁 i jak ją mam to rozumieć??? Ciekawe jak długo.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Co do firmware to różne modele i różny firmware.

    0
  • #9 22 Lut 2018 08:40
    16czarny16
    Poziom 13  

    I wczoraj o 19:00 znów obraz zniknął z niewiadomej przyczyny i do dziś go nie ma. Pojawił się samoczynnie i zniknął samoczynnie. Dodam, że jak już był to był płynny, dobrej jakości, bez zwieszania itp.
    Macie jakieś pomysły bo ja już straciłem wszystkie.

    Dodam, że wszystkie kamery dodane są do tego samego routera, który jest kablem spięty z recorderem.
    Żadna kamera nie ma automatycznego restartu i recorder również.
    Na komputerze i telefonie obraz płynny i wszystko ok.
    Kombinowałem z ilością klatek, rozdzielczością itp.

    0
  • #10 04 Mar 2018 12:58
    wppk
    Poziom 10  

    A kamery są podłączone kablem czy przez wi-fi?

    0
  • #11 04 Mar 2018 14:35
    16czarny16
    Poziom 13  

    Wszystkie po WiFi, a ta konkretna problematyczna może być tak i tak. W obu przypadkach nie działa na rejestratorze.

    1
  • #12 04 Mar 2018 17:49
    wppk
    Poziom 10  

    U mnie był podobny problem ale rozwiązaniem okazało się podłączenie wydajniejszego routera. Problem w tym że cena takiego sprzętu, np. 4G-AC68U Link jest zaporowa.
    Nagrywałem na laptopa lub na smartfona.
    Uruchomiłem wczoraj Camspot 2.1 ale zapomniałem hasła (zmieniłem fabryczne) a wyjęcie baterii wyzerowało tylko zegar :shii:

    Dodano po 2 [godziny] 16 [minuty]:

    Zapomniałem dodać, że problemem może być jeszcze dysk. Dysk powinien być specjalny do archiwizacji np. Seagate z rodziny "SkyHawk".

    0
  • #13 04 Mar 2018 21:29
    16czarny16
    Poziom 13  

    Dysk odpada i router moim zdaniem też. Dlaczego? Już piszę.
    Nawet gdy usunę wszystkie kamery z routera, rejestratora, odłącze je od sieci i prądu i zostawię tylko tą jedną to i tak nie chce się z nią skomunikować.
    Masz Camspot 2.1 to wiesz jak działa.
    Wchodzisz w wyszukiwanie kamer, wyskakują znalezione z niebieskim plusem.
    Naciskasz plus ➕ i wyskakują one z białym kluczykiem. Jak wpiszesz hasło to zmienia się na zielone kółko i widać podgląd z kamery.
    U mnie tak to wygląda z trzema, a ta czwarta po naciśnięciu plusa wyskakuje czerwone kółko zamiast klucza.

    Wiesz teraz w czym problem.

    0
  • #14 15 Mar 2018 07:04
    16czarny16
    Poziom 13  

    W dniu wczorajszym temat się zagłębił i skupił tylko i wyłącznie na połączeniu kamera - recorder.
    Wykluczam router gdyż wczoraj Funboxa 2.0 zastąpiłem superwydajnym Tp-Link VR600 i nadal problem jest ten sam.
    Wyszukuje kamerę ale przy próbie jej dodania już jest problem.
    Natomiast na telefonie i kompie bez zmian. Obraz płynny i zajebisty.

    0
  Szukaj w 5mln produktów