Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kamery Wi-Fi Camspot 4.5 i 3.2. Brak obrazu na rejestratorze Camspot 2.1

16czarny16 12 Dec 2017 18:28 3480 13
  • #1
    16czarny16
    Level 14  
    Witam, mam następujący problem.
    Posiadam dwie kamery firmy Overmax Camspot 4.5 i 3.2 i dwie analogiczne tylko zakupione w chinach, ale jak dla mnie identyczne i do tego rejestrator Overmax Camspot 2.1.
    Problem jest taki, że wszystkie kamery mam podłączone do routera, na kompie widzę wszystkie cztery i obraz z nich. Na telefonie również mam program i widzę wszystkie cztery kamery, natomiast na rejestratorze widzę cztery, ale trzy działają bezbłędnie i jest z nich obraz a czwarta jest wykrywana ale po wpisaniu hasła nie mogę uzyskać z niej obrazu. Jest tylko wyświetlany IP i napis błąd.
    Proszę czy ktoś mógłby mnie naprowadzić co jest nie tak.
    Dodam że ta czwarta kamera z którą mam problem na rejestratorze jest też firmy Overmax.
  • #2
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Firmwary mają takie same te kamery? Co to za modele? Próbowałeś ustawień fabrycznych?
  • #3
    16czarny16
    Level 14  
    To są kamery Camspot 4.5 i 3.2 i dwa chińczyki takie jak 4.5. Problem z tym że te no name chińskie działają bez problemu, a tylko problem jest z tym Overmaxem. Próbowałem ustawień fabrycznych. Zapomniałem dodać że na kompie ustawienia tych kamer mam identyczne, więc nie mam pojęcia gdzie problem. Tylko mi pozostaje IP, ale nie wiem jak to rozgryźć.
  • #4
    16czarny16
    Level 14  
    Widzę, że nie uzyskam pomocy? Tylko nie wiem czy to kwestia problemu czy nie firmowego sprzętu.
  • #5
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    Spróbuj wgrać nowszy firmware do rejestratora i kamer. Ale najpierw posprawdzaj czy się coś zmieni jeśli pozmieniasz w harmonogramie nagrywania ustawienia, odnośnie rozdzielczości, ilości klatek na sekundę itp.
  • #6
    16czarny16
    Level 14  
    Sprawa wygląda tak. Miałem trzy kamery, kupiłem rejestrator i wszystko śmigało. Kupiłem czwartą i po podłączeniu było ok. Po paru dniach ta jedna kamera zniknęła z wizji rejestratora. Po dwóch dniach powróciła. Było ok z miesiąc i teraz zniknęła i już nie wróciła od miesiąca, dwóch. Robiłem już resety fabryczne kamer, rejestratora i routera. Nic nie pomogło. Zmieniałem ilość klatek, rozdzielczość i to samo. Rejestrator widzi kamerę ale jest błąd. W szczegółach jest opis że błąd hasła albo loginu a to niemożliwe.
  • #7
    dawidedziu
    Industrial cameras specialist
    No a próbowałeś pokombinować coś z innym loginem/hasłem? Inna długość tego hasła, jakieś znaki specjalne? No a co z firmwarem kamer? Mają jednakowy te modele?
  • #8
    16czarny16
    Level 14  
    Kolego padł byś 😁 z hasłem też kombinowalem itd. Wczoraj wróciłem z pracy i obraz z czwartej kamery jest wyświetlany 😁 i jak ją mam to rozumieć??? Ciekawe jak długo.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Co do firmware to różne modele i różny firmware.
  • #9
    16czarny16
    Level 14  
    I wczoraj o 19:00 znów obraz zniknął z niewiadomej przyczyny i do dziś go nie ma. Pojawił się samoczynnie i zniknął samoczynnie. Dodam, że jak już był to był płynny, dobrej jakości, bez zwieszania itp.
    Macie jakieś pomysły bo ja już straciłem wszystkie.

    Dodam, że wszystkie kamery dodane są do tego samego routera, który jest kablem spięty z recorderem.
    Żadna kamera nie ma automatycznego restartu i recorder również.
    Na komputerze i telefonie obraz płynny i wszystko ok.
    Kombinowałem z ilością klatek, rozdzielczością itp.
  • #10
    wppk
    Level 11  
    A kamery są podłączone kablem czy przez wi-fi?
  • #11
    16czarny16
    Level 14  
    Wszystkie po WiFi, a ta konkretna problematyczna może być tak i tak. W obu przypadkach nie działa na rejestratorze.
  • #12
    wppk
    Level 11  
    U mnie był podobny problem ale rozwiązaniem okazało się podłączenie wydajniejszego routera. Problem w tym że cena takiego sprzętu, np. 4G-AC68U Link jest zaporowa.
    Nagrywałem na laptopa lub na smartfona.
    Uruchomiłem wczoraj Camspot 2.1 ale zapomniałem hasła (zmieniłem fabryczne) a wyjęcie baterii wyzerowało tylko zegar :shii:

    Dodano po 2 [godziny] 16 [minuty]:

    Zapomniałem dodać, że problemem może być jeszcze dysk. Dysk powinien być specjalny do archiwizacji np. Seagate z rodziny "SkyHawk".
  • #13
    16czarny16
    Level 14  
    Dysk odpada i router moim zdaniem też. Dlaczego? Już piszę.
    Nawet gdy usunę wszystkie kamery z routera, rejestratora, odłącze je od sieci i prądu i zostawię tylko tą jedną to i tak nie chce się z nią skomunikować.
    Masz Camspot 2.1 to wiesz jak działa.
    Wchodzisz w wyszukiwanie kamer, wyskakują znalezione z niebieskim plusem.
    Naciskasz plus ➕ i wyskakują one z białym kluczykiem. Jak wpiszesz hasło to zmienia się na zielone kółko i widać podgląd z kamery.
    U mnie tak to wygląda z trzema, a ta czwarta po naciśnięciu plusa wyskakuje czerwone kółko zamiast klucza.

    Wiesz teraz w czym problem.
  • #14
    16czarny16
    Level 14  
    W dniu wczorajszym temat się zagłębił i skupił tylko i wyłącznie na połączeniu kamera - recorder.
    Wykluczam router gdyż wczoraj Funboxa 2.0 zastąpiłem superwydajnym Tp-Link VR600 i nadal problem jest ten sam.
    Wyszukuje kamerę ale przy próbie jej dodania już jest problem.
    Natomiast na telefonie i kompie bez zmian. Obraz płynny i zajebisty.