Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Antena LTE dobór sprzętu.

mery0000 14 Gru 2017 13:55 1119 19
  • #1 14 Gru 2017 13:55
    mery0000
    Poziom 7  

Witam
    Jak w temacie, temat zapewne wałkowany, silnik motocykla mogę rozebrać na części pierwsze i złożyć ale w tym temacie jestem zielony i proszę o wsparcie.
    Chcę nabyć Internet z plusa i potrzebuje anteny gdyż zasięg w mojej okolicy jest mierny, okolice Brzegu Dolnego(miejscowość Wały Śląskie).
    Obecnie posiadam router ZTE MF28D, nie wiem czy taki starczy?
    No i jaką antenę dobrać?
    Z góry dziękuję za wsparcie.

Pozdrawiam.

0 19
  • #2 14 Gru 2017 14:09
    matek451
    Specjalista Sieci, Internet

A czym kierujesz się przy wyborze operatora i jaka to oferta Plusa? Robiłeś jakieś testy w swojej lokalizacji? Najbliższy BTS Plusa na kominie Rokity, na nim LTE1800Aero2 i LTE800 Sferii.

0
  • #3 14 Gru 2017 14:58
    mery0000
    Poziom 7  

Mam telefon w Plusie, przerabiałem wszystkie sieci i u nich miałem najmniej problemów z zasięgiem. Do tego liczę, że uda się trochę taniej gdy będę miał u nich następną usługę. Jeżeli chodzi o testy, to przez chwilę korzystałem z aero2. Prędkość w teście dochodziła do 6, 8 mb/s., po zmianie na 5khz wskoczyło przez chwilę nawet do na 40mb/s. Tylko, że z aero2 jest naprawdę różnie z prędkościami, do tego mają małe pakiety. W Plusie jest teraz oferta, która bardziej mi się opłaca, 80 giga za 35zł. No chyba, że jest coś o czym nie wiem a bardziej się opłaca i finansowo, i pod względem prędkości. :)
    LTE1800 jeszcze kojarzę, jak mniemam to częstotliwość? Niestety nic mi nie mówi LTE800 Sferii?

0
  • #4 14 Gru 2017 15:18
    matek451