Witam,
Mam problem z układem AdBlue w Scanii R420 E5. Mianowice przegniła rura wydechowa i stopiła przewód pneumatyczny podłączony do zbiornika AdBlue. Podczas jazdy zapalił się „dymek” i zaczęło spadać ciśnienie w całym układzie. Po zatrzymaniu i naprawieniu przewodu pneumatycznego, dymek swieci dalej. Kod usterki to EMS 8247 (nieaktywny) oraz EMS 8394* (aktywny). Była próba skasowania błędu, „dymek” zgasł i podczas postoju było w porządku. Po przejechaniu 200m dymek znów się pojawił. Aktywny kod z tego co wiem oznacza zbyt niskie ciśnienie powietrza w układzie SCR. Po sprawdzeniu szczelności nigdzie nie widać/słychać ubytku powietrza z układu SCR. Orientuje się ktoś co jeszcze może być przyczyną? Innych błędów brak. Moc nie została ograniczona. Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Mam problem z układem AdBlue w Scanii R420 E5. Mianowice przegniła rura wydechowa i stopiła przewód pneumatyczny podłączony do zbiornika AdBlue. Podczas jazdy zapalił się „dymek” i zaczęło spadać ciśnienie w całym układzie. Po zatrzymaniu i naprawieniu przewodu pneumatycznego, dymek swieci dalej. Kod usterki to EMS 8247 (nieaktywny) oraz EMS 8394* (aktywny). Była próba skasowania błędu, „dymek” zgasł i podczas postoju było w porządku. Po przejechaniu 200m dymek znów się pojawił. Aktywny kod z tego co wiem oznacza zbyt niskie ciśnienie powietrza w układzie SCR. Po sprawdzeniu szczelności nigdzie nie widać/słychać ubytku powietrza z układu SCR. Orientuje się ktoś co jeszcze może być przyczyną? Innych błędów brak. Moc nie została ograniczona. Z góry dziękuje za podpowiedzi.