Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes w168 1.6 benzyna szarpie, przerywa po rozgrzaniu

14 Gru 2017 22:22 2268 4
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich
    Problem polega na tym że autko szarpie, przerywa po rozgrzaniu po przejechaniu ok 10 km zaczyna się cyrk do tego dochodzi falowanie obrotów na biegu jałowym jak i czasem gaśnie.
    Elektryk wskazał winnego na komputerze jeden świecący się błąd przepływomierza
    okazało się że wewnątrz brakuje jednego z listków {tego z prawej} po drugiej stronie na płytce wlutowany był rezystor jak sądze by dawać mylną rezystancje dla komputera.
    Zamówiłem więc listki z allegro wlutowałem ten brakujący i pozbyłem się rezystorka
    problem jednak nie zniknął autko jedzie idealnie do momentu rozgrzania jest lepiej jak przed wymianą owego listka ale to nie jest jeszcze to co chcę osiągnąć
    jutro jadę do elektryka żeby wykasował stary błąd.
    Czytałem o kalibracji przepływomierza jednak znajomy elektryk powiedział że po odłaczeniu aku komputer przechodzi w tryb adaptacyjny i nie potrzeba dodatkowych ustawień nie wiem ile w tym racji
    sprawdzałem również świece jak i cewke niestety nie podmieniałem ich jeszcze sugerując się wskazaniem komputera może ktoś ma lub miał podobny problem
    mercedes w168 1.6 benzyna
    dodam że wszystko zaczeło się gdy strzelił mi pasek wielorolkowy
    po wymianie paska i rolek zacząl szarpać i przerywać
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Błąd przeplywomierza zapalił sie po strzeleniu paska osprzętu? Czy był w wcześniej. Nie pasuje to zabardzo Sugeruje sprawdzenie ustawienia rozrządu bardzo możliwe ze resztki starego paska dostały sie pod obudowę paska rozrządu i spowodowały jego przeskok no chyba ze masz łańcuch jednak mimo wszystko warto sprawdzić. Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika?
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    davhel napisał:
    Po odłączeniu przeplywki masz jakieś zmiany w pracy silnika?

    Przepływomierz jest zintegrowany ze sterownikiem silnika.
  • Poziom 9  
    Dokładnie przepływomierz w tym modelu jest razem z komputerem na rozrzadzie łańcuch
    Dzwoniłem wczoraj do firmy która regeneruje przepływki i koleś uświadomił mnie że po za wymiana tych szklanych listków potrzebna jest kalibracja jak to nazwał koszt ok 200
    Gdyby się okazało że listki trzeba wymienić było by 400
    Więc po świętach wysyłam przepływu do specjalisty dam znać co się dalej z tym dzieje może komuś się przyda
    A jeszcze jedno na trasie auto idzie normalnie cyrk dzieje się zazwyczaj w mieście przy częstych redukcjach i małych prędkościach
  • Poziom 9  
    Jedno co mi przychodzi na myśl - to stosunkowo niska cena za naprawę tej przepływki. Temat kończących się przepływek w W168 znany jest. Jednak niska cena tej naprawy budzi mój niepokój. Jeżeli jednak za te pieniądze naprawa jest solidna i uczciwa - nie zastanawiałbym się tylko szybko to robił bo sie promocja skończy.