Witam wszystkich, szukam porady na temat problemów z Renault Espace, od ponad roku nie mogę dojść wraz z mechanikami gdzie się kryją problemy, może zacznę od początku,
1. Problem ze spalaniem, pali między 15l-20l na 100km,( jazda ekonomiczna )
świece nowe, węzyki nowe, wtryski wymienione na używane ale sprawne(sprawdzane) filtry wszystkie wymienione, węzyki paliwowe nowe
2. Błąd EGR oraz przepływomierza tak pokazuje na komputerze "DELPHI"
jeden kod zapisany DF301, przepływomierz został wymieniony a EGR wyczyszczony,
odczucia błędu to zapala się kontrolka i włącza się tryb awaryjny( ale tylko na trasie kiedy przyciśnie się dobrze pedał gazu, problem znika tylko wtedy jak albo się wyłączy auto i włączy albo jak jedzie się około 30sek na wolnym gazie.
3. czarny dym przy odpalaniu zimnego silnika oraz jak się dobrze nacisnie na gaz, ogólnie nie dymi, oleju nic nie ubywa,
4. Dlaczego zawór CSV oraz klapa zasysania na komputerze pokazuje cały czas parametr 0 ?
5. luźny łańcuch przy pompie oleju, można go naciągnać czy trzeba kupić nową pompę wraz z łańcuchem?
Mechanicy w moim regionie umywają ręce, "sprzedaj ten złom" "wymień najlepiej cały silnik" "trzeba nowy EGR nowe Turbo nowe Wtryski" a Ci co się niby znają i mają dobry sprzęt od pół roku nie mają czasu albo po prostu nie chcą tracić czasu na tą łamigłówkę. rozumiem ze jest tu Wiele błędów, proszę o nie hejtowanie tylko o sugestie CO JESZCZE mógłbym sprawdzić. Gdyż mi brakuje już pomysłów. z góry dziękuje
1. Problem ze spalaniem, pali między 15l-20l na 100km,( jazda ekonomiczna )
świece nowe, węzyki nowe, wtryski wymienione na używane ale sprawne(sprawdzane) filtry wszystkie wymienione, węzyki paliwowe nowe
2. Błąd EGR oraz przepływomierza tak pokazuje na komputerze "DELPHI"
jeden kod zapisany DF301, przepływomierz został wymieniony a EGR wyczyszczony,
odczucia błędu to zapala się kontrolka i włącza się tryb awaryjny( ale tylko na trasie kiedy przyciśnie się dobrze pedał gazu, problem znika tylko wtedy jak albo się wyłączy auto i włączy albo jak jedzie się około 30sek na wolnym gazie.
3. czarny dym przy odpalaniu zimnego silnika oraz jak się dobrze nacisnie na gaz, ogólnie nie dymi, oleju nic nie ubywa,
4. Dlaczego zawór CSV oraz klapa zasysania na komputerze pokazuje cały czas parametr 0 ?
5. luźny łańcuch przy pompie oleju, można go naciągnać czy trzeba kupić nową pompę wraz z łańcuchem?
Mechanicy w moim regionie umywają ręce, "sprzedaj ten złom" "wymień najlepiej cały silnik" "trzeba nowy EGR nowe Turbo nowe Wtryski" a Ci co się niby znają i mają dobry sprzęt od pół roku nie mają czasu albo po prostu nie chcą tracić czasu na tą łamigłówkę. rozumiem ze jest tu Wiele błędów, proszę o nie hejtowanie tylko o sugestie CO JESZCZE mógłbym sprawdzić. Gdyż mi brakuje już pomysłów. z góry dziękuje