Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak mocy po wymianie rozrządu, Astra G

16 Gru 2017 23:50 750 12
  • Poziom 3  
    Witam.
    W ostatnim czasie oddałem moją Astrę G 1,7 dti 80 KM do mechanika w celu wymiany rozrządu, filtrów i oleju. Po wymianie zauważyłem brak mocy auta... max 130 km/h.
    Auto na początku ma moc, dopiero po krótkiej przejażdżce i próbie rozpędzenia go nie przekracza 3500 obrotów, nawet na luzie. Po komputerze wyskoczył jeden błąd sterownika turbiny. Po skasowaniu go i jeździe po mieście auto normalnie jeździ, jednak przy szybszej jeździe znowu brak mocy. O co chodzi? Co mechanik to inne teorie.
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Sprawdź przewody podciśnieniowe sterowania turbiny.
  • Poziom 3  
    A, i jeszcze jedno. Niby lekki wyciek z pompy.... czy to tez ma jakiś związek?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Mechanik u którego robiłem rozrząd twierdzi że sterownik do regeneracji, ale wątpię w to, bo po skasowaniu błędu wszystko ok.
  • Moderator Samochody
    Podaj kod i opis błędu.
  • Poziom 16  
    Turbina jest ze zmienną geometrią czy stałą?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Sterowana elektronicznie czy podciśnieniowo?
  • Moderator Samochody
    AstraDti napisał:
    blad sterownika turbiny

    Nie ma czegoś takiego jak "sterownik turbiny". Albo podajesz kod błędu albo błądź sobie dalej w tych zmyślonych teoriach.
  • Poziom 16  
    Jeżeli nie podasz kodu i opisu błędu no to szukaj wiatru w polu. Nikt tu nie jest jasnowidzem.
  • Poziom 3  
    Kodu nie pamiętam ale był to błąd zaworu ciśnienia doładowania turbiny czy jakoś tak. Musiał bym znowu na kompa jechać.
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Turbina jest sterowana podciśnieniowo. Sprawdziłeś przewody podciśnieniowe do sterowania
    turbiny?
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Albo przewody, albo padła ci tak zwana "gruszka" co porusza łopatki turbiny. Weź sobie kogoś do pomocy niech wsiądzie do samochodu dodaje gazu a ty w tym czasie patrz pod pokrywą silnika czy gruszka się w ogóle porusza i czy podciśnienie dochodzi. Jeżeli brak będzie podciśnienia to albo przewód jest gdzieś dziurawy albo pompa nie tworzy podciśnienia.
  • Poziom 3  
    Jutro jadę sprawdzić, jeden przewód przetarty i lekko syczy, mam nadzieje że to będzie to.
  • Poziom 3  
    Jednak przewód podciśnienia był dziurawy. Dzięki moto-kord.