Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE55MU6172 - audio, 4K, internet

greyfoxx123 17 Gru 2017 15:46 2334 10
  • #1 17 Gru 2017 15:46
    greyfoxx123
    Poziom 3  

Hej. Mam kilka problemów z nowym telewizorem, nie znam się niestety na tym kompletnie (nigdy nie miałem TV, a i ten nie jest mój). Zdaję sobie sprawę, że może nie do wszystkich problemów ten dział jest odpowiedni, ale nie chcę zakładać kilka tematów.
    1. Internet - po wyszukaniu i wybraniu sieci WiFi, wpisaniu hasła, wyskakuje komunikat, że połączono z siecią lokalną, ale nie z internetem. Można ustawić ręcznie ip czy dns, ale nie wiem, co miałbym tam sam zmienić. Wymienione są adres mac, ip, brama, dns, maska podsieci.

2. Audio - obecnie jedyne źródło dźwięku to telewizor, ale przydałoby się coś bardziej "wydajnego". Posiadam głośniki (2+subwoofer) od już trochę starej wieży (tylko 15-letniej :P), ale nie mam pojęcia, jak je podłączyć. Metodą prób i błędów niestety nic nie dało (właściwie głównie próba żółty-żółty przejściówka oraz czerwony+bialy). Nie wiem, czy da się coś ogarnąć z obecnych kabli, czy trzeba by było coś dokupić (lub zwyczajnie się nie da).
    Samsung UE55MU6172 - audio, 4K, internetSamsung UE55MU6172 - audio, 4K, internetSamsung UE55MU6172 - audio, 4K, internet
    Na zdjęciu widzimy... co widzimy, kable od wieży to te 2 :P oraz TV

3. Próbowałem podłączyć swój komputer(tzn. podłączyłem) i ustawić rozdzielczość 4K w systemie oraz w jakiejś grze, jednak w obu przypadkach nadal najwyższa rozdzielczość do ustawienia, to 1080p (grafika - gtx 1060). Pierwsze, co mi przyszło na myśl, to że trzeba kabel HDMI 2.0, jednak po zapytaniu wujka pierwsze wyniki - absolutnie nie ma to znaczenia i każdy kabel HDMI poradzi sobie z takimi rzeczami, jak 4K czy HDR. Na jakimś forum później przeczytałem znowu, że trzeba 2.0. A może chodzi o coś innego? Jak to jest?

0 10