Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kia Ceed 1,6 CRDI 2007 - Poszukuję schematu podłączenia sterowniki silnika

17 Gru 2017 16:36 570 10
  • Poziom 16  
    W samochodzie jw. po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się kontrolka grzania świec, immobilisera oraz check. Wtedy samochód nie odpala. Sprawdziłem immobiliser, skrzynkę z bezpiecznikami w kabinie, układ grzania świec wszystko gra. Zastanawiam się, czy czasem nie brakuje jakiegoś napięcia na sterowniku silnika.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 8  
    A czy jest to usterka która występuje cały czas czy tylko czasami?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    Występuje tylko czasami, jak na dworze temperatura spada w okolice poniżej 5 stopni.
  • Poziom 8  
    Ale czy zawsze jak spadnie po niżej 5 to nie odpala?
  • Poziom 16  
    Raz na kilkadziesiąt przekręceń kluczka kontrolki się zapalają i silnik pali wtedy bez problemu
  • Poziom 8  
    Podejrzewam że problemem będzie sam sterownik posiadający jakiś zimny lut co w ostatnich czasach często się zdarza gdy spada temperatura
  • Poziom 16  
    Oki, dzięki za pomoc jutro go rozbiorę i rzucę okiem co i jak.
  • Poziom 2  
    I jak poradziłes sobie z tym problemem? Mam podobny problem z tymże przyczyna tkwi w odwrotnie podłączonym aku i kilkukrotnej probie zapłonu. Efekt-stopiona wtyczka od grzania świec, oraz po przekręceniu kluczyka migająca kontrolka check engine i immobiliser + pracujący przekaźnik grzanie świec. rozrusznik kręci ale auta nie odpala gdyż jak zakłądam problem tkwi w braku grzania świec. Czy ktoś wie jak jest sterowane grzanie świecami? Czy poprzez sterownik główny czy jest jakiś oddzielny sterownik. Z góry dziękuję za pomoc....
  • Moderator Samochody
    antonmb napisał:
    gdyż jak zakłądam problem tkwi w braku grzania świec
    Żebyś się nie zdziwił. Uwalony sterownik - przy odrobinie szczęścia tylko bezpieczniki.
  • Poziom 2  
    bezpieczniki całe. Jeśli to sterownik to czy jest to naprawialne? co oprócz bezpieczników można sprawdzić aby wykluczyć? Czy przekaźnik mógł walnąć skoro ,,pyka,,?