Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Amplituner str de345 a Sony Bravia kdl 43w805c

huminos 18 Gru 2017 14:16 213 4
  • #1 18 Gru 2017 14:16
    huminos
    Poziom 2  

Witam,

jest to mój pierwszy post, dodatkowo jestem kompletnym amatorem w tym temacie, także proszę o wyrozumiałość. Szukałem w podobnych tematach, czegoś się dowiedziałem, jednakże piszę post aby mieć pewność i nie wydawać bezsensu pieniędzy. Mianowicie, chodzi o podłączenie kina domowego (kolumny 5.1 + amplituner sony - str de345 ) do telewizora sony bravia ( kdl 43w805c ). Jedynym wyjściem z telewizora jest: Digital audio out , wyjście słuchawkowe mini jack oraz hdmi. Natomiast wejścia w amplitunerze są analogowe. Pytanie jest następujące, jako że z hdmi nie skorzystam to pozostaje mi tylko wyjście mini jack na cinch czy np takie rozwiązanie również zadziałałoby ale w stereo? ( z braku punktów nie mogę wstawić linku, chodzi o kabel: cinch na digital audio out)

Pozdrawiam

0 4
  • #2 18 Gru 2017 16:04
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

huminos napisał:
    chodzi o kabel: cinch na digital audio out

To raczej jest konwerter a nie kabel!
    Zadziała.
    Ale regulować siłę grania trzeba będzie wzmacniaczem.

0
  • #4 19 Gru 2017 00:02
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

huminos napisał:
    coś takiego?

Piszesz, że owe KD ma tylko porty analogowe - a z foto wynika, że to jedynie porty analogowe stereo - po co taki konwerter jak proponujesz ; ) ?
    5.1 z tego i tak nie będziesz miał (przez to kino, bo to "wina" owego kina), więc po co 24 funty za to płacić.
    Allegro aukcja nr 6425416451 - załatwia sprawę.
    Ma port optyczny na wejściu i stereofoniczne wyjścia na to "kino".

0
  • #5 19 Gru 2017 07:13
    Polon_us
    Poziom 40  

Tak na dobrą sprawę, nic nie stoi na przeszkodzie, aby użyć dekoder wskazany przez autora tematu.