Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subufer Pasywny Magnat 800w Jak podłączyć?

Oliś21 18 Gru 2017 22:32 315 12
  • #1 18 Gru 2017 22:32
    Oliś21
    Poziom 3  

Witam mam problem na spontanie zakupiłem subufer pasywny podłączyłem go tak że pewnie większość osób popłakała by się na ten widok lecz nie mam pojęcia jak to poprawnie wykonać. Posiadam subufer Magnat 800w pasywny i wzmacniacz chiński z allegro 2x50w wiem za mało i nie tak powinno się to zrobić i mogę coś uszkodzić. Więc moje pytanie jak go poprawnie podłączyć by grał jak powinien wykorzystuje go w domu. Lepiej go sprzedać i kupić aktywny czy dodać do tego wzmacniacz i filtr? Jak tak tak jaki jestem trochę zielony w tym temacie i z mało nadzianym portfelem więc rozwiązanie które nie przytrafi mnie o zawał. Z góry dziękuję za odpowiedź. Tylko sensowne nie komentuje mojego aktualnego połączenia.

0 12
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 18 Gru 2017 23:01
    arigato
    Poziom 24  

Jeżeli dobrze rozumiem - kolega bez większego zastanowienia się zakupił subufer pasywny. Czy dobrze zrozumiałem ten etap? :D
    Proszę się mocno nie sugerować oznaczeniem 800W. Może kolega zbyt mocno się przejął i dlatego zapomniał wkleić schemat podłączenia tego suba do wzmacniacza. Proszę o jakiś rysunek. Dzięki temu będzie wiadomo, w jaki sposób kolega podłączył sprzęt do wzmacniacza. Może się też przydać zdjęcie tylnej ścianki wzmacniacza. Nie ma znaczenia z jakiego kraju sprzęt pochodzi.
    Jeżeli tutaj sprawę wyjaśnimy, będziemy mogli przejść do następnego punktu programu.

0
  • #3 18 Gru 2017 23:36
    Oliś21
    Poziom 3