Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SAMSUNG ML-1710P - jedna strona czarna

lukasbrod 11 Sie 2005 11:23 1872 9
  • #1 11 Sie 2005 11:23
    lukasbrod
    Poziom 10  

    Wpadła mi w łapki drukarka Samsung ML-1710P kupiłem ją okazyjnie za małe pieniądze. Po podłączeniu wszystko stało się jasne. Drukarka ma jakieś dziwne uszkodzenie. Po lewej stronie kartki, zadruk jest niemal idealnie czarny. Pas na początku był mały ale z każdą kolejną kopią zaczął rosnąć, w tej chwili sięga już niemal połowy strony. Starałem się wyczyścić wszystko co się da. Niestety efekty są krótkotrwałe. Obecnie nie posiadam dostępu do dokumentacji dotyczącej tego modelu i niebrdzo wiem co dalej z tym zrobić. Co prawda dowiedziałem się niedawno że toner został załadowany proszkiem do HP 1100. Zastanawiam się czy to może mieć wpływ na takie zachowanie drukarki. Jeżeli ktoś może udzielić mi rady co z tym dalej zrobić proszę o pomoc.

    Z góry dzięki :)

    zmieniłem temat
    kosmita

    0 9
  • Pomocny post
    #2 14 Sie 2005 20:34
    MarVin_PL
    Poziom 22  

    witam, oczywiscie toner z HP nie bedzie pasował. W pierwszej kolenosci wywal ten toner i oczysc kasete z resztek tego tonera. nastepnie zasyp kasete tonerem (lexmark/xerox/samsung) ktory zakupisz chocby z allegro za male pieniadze a efekt koncowy zobaczysz sam. oby tylko grzalka nie zasyfiła sie tym niewłaściwym tonerem bo wtedy i tak wydruk bedzie brudny, ale czytelny

    0
  • #3 20 Sie 2005 14:45
    lukasbrod
    Poziom 10  

    Zrobiłem wszystko według zaleceń czyli wyczyściłem drukarkę i toner ze starego proszku. Załadowałem toner oryginalnym proszkiem i niestety efekty są mizerne. Co prawda jest nieznaczna poprawa w druku bo obszar zabrudzenia zredukował się do marginesu. Niestety jakość druku osłabiła się zaczęła strasznie blado drukować.
    Nadal nie mam pojęcia gdzie jest kłopot. Może ktoś z was się orientuje w tym sprzęcie i może udzielić mi pomocy.

    0
  • Pomocny post
    #4 23 Sie 2005 10:22
    Alcedo
    Poziom 23  

    kaseta z tonerem na 90% jest źle złożona, akurat w tym modelu to jest mozliwe i dosyć łatwo można źle złożyć kasetę, a drukarka i tak bedzie chodziła, ale najlepiej jakbyś miał taką drugą kasetę, nawet pustą, wiadomoby było na 100%
    Pozdrawiam
    Piotr

    0
  • #5 26 Sie 2005 18:11
    lukasbrod
    Poziom 10  

    Wymiana kasety pomogła. Było lepiej. W tym układzie rodzi się pytanie czy jest to wina bębna czy listwy czyszczącej. I czy da się coś z tym zrobić ( nie biorę pod uwagę wymiany tonera na nowy ) ?

    Dzięki wszystkim za pomoc.

    0
  • #6 26 Sie 2005 20:48
    BAUER
    Poziom 12  

    prawdopodobnie to napewno toner , to czego nie bierzesz pod uwage bedzie mossialo zaistniec , ale moge ci tylko powiedziec ze toner do samsunga jest bardzo taniutki i kompatubilny z minolta ktora jest jeszcze tansza , zamiast kombinowac zainwestuj te 30-40 zl i bedzie problem z glowy , moja rada wynika z tego ze to napewno nie beben ( oczywiscie pod warunkiem ze nie wystawiles go na swiatlo przez dluzszy czas a bron boze na slonce i nie traktowales go wodą - w rachube wchodzi moim zdaniem tylko bezyna ekstrakcyjna do czyszczenia ) i napewno to nie jest listwa czyszcza gdyz w przypadku problemu z tym elementem na wydrukach widnialy by jedynie smugi wzdluz wydruku i napewno to nie jest nie wspominana wczesniej listwa podajaca bo wtedy mial bys jedynie niedodruki w miajscach uszkodzenia wyzej wymienionej listwy , pozdrawiam i zycze powodzenia, a zreszta pewne jest to ze do samsunga nie pasuje toner hpka co mozna zauwazyc po kolorach bebna ( oczywiscie nie biorac pod uwage katunów ) samsung pasuje wylacznie z minolta i czasami z oki ale to juz zalezy od modelu , tak samo brotherek ma w niekturych modelach ten toner

    0
  • #7 27 Sie 2005 22:06
    Cezarys1
    Poziom 12  

    A jaki twoim zdaniem najlepszy jest toner do Brother TN 6600 - producent i gdzie go kupić? Sprawdziłem już kilta dosypek i - albo robią tło, albo po jakimś czasie zasypuje drukarkę.

    0
  • #9 01 Wrz 2005 12:20
    Cezarys1
    Poziom 12  

    W Agawie robię zakupy ze 2 lata, ten toner do Brothera się nie nadaje.

    0
  • #10 12 Lis 2005 23:28
    lukasbrod
    Poziom 10  

    Uszkodzeniu uległa kaseta z tonerem. Nie zagłębiając się w zbędne opisy po prostu wszelkie próby regeneracji spaliły na panewce. Niestety nie obyło się bez zamiennika i tu miła niespodzianka, druk jest o wiele ładniejszy ( ciemniejszy ) na tonerach z Active jet. Wniosek nasuwa się sam niestety nie ma dobrych proszków do Samsunga ML-1710. A szkoda.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo