Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

CLASS 430A prostownik rozruch - ktoś wyjasni co jest na wyswietlaczu wyswietlane

kamil12173 20 Gru 2017 09:38 933 8
  • #1 20 Gru 2017 09:38
    kamil12173
    Poziom 12  

    Witam, mam mały problem.
    Posaidam prostownik z rozruchem class 430. W załączniku jest panel sterowania.
    Problem polega na tym, ze nie wiem jaki parametr jest wyświetlany na tym wyświetlaczu.
    NIe piszę nigdzie czy to Volty czy coś innego, parametr ten przeważnie wzrasta np na funkcji rozruchu może mieć 60 i rośnie np do 110. Czy ktoś mial do czynienia i podpowie co to za parametr i czy jest on przydatny?

    0 8
  • #3 20 Gru 2017 09:50
    robokop
    Moderator Samochody

    Amperomierz to jest - wskazuje prąd, jaki płynie przez zaciski.

    0
  • #4 20 Gru 2017 09:55
    kamil12173
    Poziom 12  

    Dziękuję, po szukaniu w googlach właśnie wydawało mi się że w sumie może by to było co właśnie piszecie. A zapytam, bo jak biorę funkcję rozruchu do padniętego akumulatora to początkowo wartość np jest 60 i rośnie i poczekać chwilę aż parametr wzrośnie? Bo np do 100 potrafi wzrosnąć. Im więcej tym lepiej?

    0
  • #5 20 Gru 2017 09:57
    polmar
    Poziom 20  

    To jest amperomierz, raczej bardzo przydatny

    0
  • #6 20 Gru 2017 10:33
    kamil12173
    Poziom 12  

    Dziękuję, po szukaniu w googlach właśnie wydawało mi się że w sumie może by to było co właśnie piszecie. A zapytam, bo jak biorę funkcję rozruchu do padniętego akumulatora to początkowo wartość np jest 60 i rośnie i poczekać chwilę aż parametr wzrośnie? Bo np do 100 potrafi wzrosnąć. Im więcej tym lepiej?

    0
  • #7 20 Gru 2017 14:05
    carrot
    Moderator Samochody

    Przy całkowicie rozładowanym akumulatorze nie uzywaj funkcji rozruch, włącz ładowanie na ok 10 min

    0
  • #8 20 Gru 2017 18:16
    kamil12173
    Poziom 12  

    a jak z tymi amperami rosnacymi na rozruchu?

    0
  • #9 20 Gru 2017 19:28
    helmud7543
    Poziom 42  

    Im mniejszy opór=większy pobór prądu przez odbiornik, tym więcej A. Czy to dobrze? Jak traktujesz w ten sposób padnięty akumulator (a nie wspomagasz kręcenie silnikiem) to nie bardzo, chyba że ładujesz jakiejś bydle ponad 1000 Ah...

    0