Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TC7230 - Vectra tc7230 brak wifi

20 Gru 2017 18:12 276243 5
  • Poziom 2  
    Cześć, może ktoś stąd mi pomoże. Dzisiaj rano zamontowano u mnie w miejsce starego Thomsona modem Technicolor 7230. Z tego co wiem to ten modem posiada także funkcję Wi-Fi. Monterzy do nowego modemu podpięli mój prywatny router. Jakiś stary d-link. I mam pytanie dlaczego? Skoro nowy modem posiada WiFi to dlaczego podłączyli do niego stary router? Telefon i komputer wyszukuje normalnie sieć WiFi z tc7230 tylko nie mogę się do niej podłączyć. Mam 2 hasła. Jedno ze spodu modemu i drugie i które monter napisał na kartce. Żadne z nich nie pasuje. Ogólnie to nie przeszkadzało mi by to ale na stronie Vectry pisano o routerze WiFi do internetu. Nie poto wykupiłem pakiet 150 Mb/s żeby teraz korzystać z niego przez stary router który radzi sobie z 50 mb/s maksymalnie. Oczywiście dostałem instrukcje do modemu. Pomijam to że jest po niemiecku... Chciałem zalogować się na router ale adres 192.168.0.1 nie ładuje się. Dodam że na laptopie podłączonym kablem do modemu internet działa. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić z tym WiFi? Nie znam się na tym za bardzo a moja żona która jako jedyna było obecna przy instalacji jeszcze mniej.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    Jak pisze, że router posiada WiFi, montowali to technicy, ustawiali hasło itd, a sprzęt (hasło) nie działa to telefon do Vectry. Typowa robota monterów na odczepnego. Dzwoniąc powołaj się na niezgodność towaru z umową.
    Jak chcesz sam się bawić to adres routera odczytasz tak: odłączasz stary router, podłączasz się bezpośrednio kablem do nowego routera, dalej wiersz poleceń, komenda ipconfig. Brama domyślna to właśnie Twój router
  • Pomocny post
    Poziom 1  
  • Pomocny post
    Specjalista Sieci, Internet
    Routerem administruje Vectra, na stronie jest reklama możliwości urządzenia. Urządzenie uruchomił przedstawiciel operatora. Hasło z naklejki nie działa, hasło od montera nie działa. Nie ma dokumentacji w języku polskim. Do każdego urządzenia ma być instrukcja PO POLSKU i aktualna.
    To właśnie jest niezgodność towaru z umową.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Hgj napisał:
    Mam 2 hasła. Jedno ze spodu modemu i drugie i które monter napisał na kartce. Żadne z nich nie pasuje.

    To zadzwoń do operatora i dopytaj.
    To Twoje hasła, więc nikt niepowołany nie powinien ich oglądać.
    Co więcej, my nie wiemy co Ci tam zapisano i dlaczego, nie wiemy co i gdzie wpisujesz.
    Jeśli uważasz, że towar jest niezgodny z umową - odstąp od takiej umowy, masz do tego prawo, jeśli umowa została zawarta zdalnie (internet, telefon, PH w Twoim mieszkaniu podpisywał z Tobą umowę).
  • Poziom 1