Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Mercedes a klasa w 169 cdi - Problem ze wspomaganiem

21 Gru 2017 16:00 1704 11
  • Poziom 6  
    Witam nie wiem jak to opisać
    Ale na postoju na zapalonym silniku nie trzymając rąk na kierownicy niekiedy kierownica sama jak by zaczyna drżeć i coś skrzypieć i wspomaganie jak by chciało ustawić kierownicę w innym położeniu tak jakby coś nie zazębiało
    kręcąc kierownicą do końca w prawo lub lewo też niekiedy coś skrzypi trzeszczy

    Wspomaganie jest elektryczne więc zbiorniczka ani zadnego oleju się tam nie wymienia ani nie dolewa
    Czy jest do wymiany całe wspomaganie?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Diagnostyke trzeba zrobić, czujnik kąta skrętu może być uszkodzony, wymień co trzeba i jakąś adaptacje trzeba zrobić.
  • Poziom 6  
    Witam o to chodzi że start diagnostic nic nie wykazało
    I jeszcze nie dopisałem że kierownica lekko ciągnie w prawo i o jakieś 2-3 stopnie przekrzywiona jest w prawo
    Czy to by była uszkodzona maglownica ?
    Samochód ma nie całe 100 000 tyś przejechane gwarantowane
  • Poziom 6  
    Panowie może jeszcze jakieś sugestie
  • Poziom 31  
    Diagnostka starką ale u kogoś kto się na tym zna a nie wziął dotacje na sprzęt. Podgląd na parametry pracy systemu podczas jazdy, później ew kontrola geometrii zawieszenia.
  • Poziom 6  
    Prywatny serwis mercedesa w Zgierzu chwalił się że ma bezpośrednio połączenie ze stuttgartem
    Testu podczas jazdy nie było
    Geometria jest dobra bo opon nie zdziera ani od zewnątrz ani od wewnątrz
    Chodzi mi oto czy jest do wymiany czujnik skrętu czy może cała maglownica bo wymienić jedno a drugie to jest duża różnica w cenie
  • Poziom 31  
    krzysztofx2 napisał:
    Prywatny serwis mercedesa w Zgierzu chwalił się że ma bezpośrednio połączenie ze stuttgartem
    krzysztofx2 napisał:
    Testu podczas jazdy nie było

    Nawet bezpośrednie połączenie z Trumpem nie pomoże jeśli brak wiedzy z zakresu diagnostyki. Czyli cała ta ich diagnostyka ograniczyła się do odczytu błędów?
  • Poziom 43  
    krzysztofx2 napisał:
    Geometria jest dobra bo opon nie zdziera ani od zewnątrz ani od wewnątrz
    to o niczym nie świadczy. Geometrię robi się w pozycji 0st. czujnika kąta.
  • Poziom 6  
    Nie dodałem jeszcze że te objawy są nie zawsze
    A występują tylko gdy silnik jest rozgrzany po przejechaniu kilkunastu kilometrów
  • Poziom 10  
    A klasa i bklasa posiada wspomaganie elektryczne które kalibruje się czujnik nacisku na maglownicy
    Objawy. Kierownica sama próbuje jechać w lewo bądź w prawo, sterowanie w jednym kierunku jest trudniejsze a w drugim łatwiejsze .
    Przyczyna oddzielenie maglownicy od silnika wspomagania elektrycznego i zamontowaniu nie w tym samym miejscu obrotu co była

    Warszawa 511-671-050

    Dodano po 25 [minuty]:

    A klasa i bklasa posiada wspomaganie elektryczne które kalibruje się czujnik nacisku na maglownicy
    Objawy. Kierownica sama próbuje jechać w lewo bądź w prawo, sterowanie w jednym kierunku jest trudniejsze a w drugim łatwiejsze .
    Przyczyna oddzielenie maglownicy od silnika wspomagania elektrycznego i zamontowaniu nie w tym samym miejscu obrotu co była

    Warszawa 511-671-050
  • Poziom 6  
    Witam
    W moim przypadku uszkodzony był silniczek elektryczny wspomagania
    Po wymianie wszystko wróciło do normy
    Pozdrawiam
  • Poziom 6  
    Witam
    W moim przypadku uszkodzony był silniczek elektryczny wspomagania
    Po wymianie wszystko wróciło do normy
    Pozdrawiam

    Dodano po 31 [minuty]:

    Witam
    Przyczyną problemów ze wspomaganiem był uszkodzony silniczek elektryczny wspomagania
    Po wymianie wszystko wróciło do normy
    Pozdrawiam