Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda 1,9 TDI I PD OCTAVIA. Po wymianie rozrządu i dwumasy na ciepłym nie odpala

25 Gru 2017 08:22 3555 49
  • Poziom 8  
    Witam.
    Panowie i Panie w skrócie jak w temacie.
    Po tej wymianie na zimnym pali od strzała.
    Zagrzeje do 90 i pojawiają się histerie.
    Przy próbie odpalania na ciepłym szarpie budą chce załapać ale nic z tego.
    Pod odpięciu czujnika temperatury cieczy pali od strzała.
    Moje pytania bo jestem laikiem.
    Dziwny zbieg okoliczności i potrzeba większej dawki startowej?
    Podczas wymiany dwu masy, mogło dojść do uszkodzenia czujnika wału korbowego?
    Był wymieniany zimmering a wiem że współgra z tym czujnikiem.
    Podczas wymiany rozrządu przestawione kąty itd.
    Brak błędów na desce i w OBD II(icarsof 810-użyty do sprawdzenia).
    Proszę o pomoc, wiem że podobne tematy były poruszane, ale sam fakt że po wymianie tych dwóch rzeczy dzieją się cyrki.
    Auto salonowe z 2006r., już raz rozrząd był wymieniany i było ok. Dwu-masa pierwszy raz wymieniana na firmę SACHS.
    Przejechane około 190tys. km Skoda Octavia I TDI pompo-wtryski.
    Ostatnie pytanie, gdzie w tym modelu jest czujnik wału? przy rozrządzie czy w innym miejscu?
    Admin jeśli dałem ciała to z góry przepraszam.
  • Poziom 36  
    Przed "naprawą" problem nie występował?

Opcje:
    pgstrzelec napisał:
    Podczas wymiany dwu masy mogło dojść do uszkodzenia czujnika wału korbowego?

Oscyloskop prawdę Ci powie. Mogło dojść do uszkodzenia, chociaż dziwię się że demontaż czujnika do takich operacji nie jest robiony. Za trudne?
    Właściwe koło dwumasowe?

pgstrzelec napisał:
    Podczas wymiany rozrządu przestawione kąty itd.

Jeżeli robione bez blokad, na lakier do paznokci gwizdnięty żonie, bardzo prawdopodobne.

pgstrzelec napisał: