Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.

25 Gru 2017 10:00 3849 9
  • Poziom 5  
    Witam, sprawa wygląda tak. Kosiarka bardzo mocno mi kopciła na niedogrzanym silniku, brała olej. Postanowiłem zrobić mały remont. Wymienić pierścienie. Po zdemontowaniu tłoka zauważyłem rysy na jego powierzchni (zdj.). Czy nadaje się ten tłok do eksploatacji? Nie chciałbym wrócić za chwile do tego.
    B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.
  • Poziom 5  
    O dziwo cylinder jest gładziutki, pstryknę potem zdjęcie.
  • Poziom 5  
    Ok, sprawdzę, dam na pewno znać, bo nie wiem jakie może być maximum.
  • Poziom 5  
    Witam, sprawa wygląda tak. Wymieniłem tłok, pierścienie, korbowód. Wszystko poskładałem jak należy, dokręciłem z odpowiednimi siłami, zalałem olejem i tutaj pojawił się problem przy odpalaniu. Przy odpalaniu zaskoczył na chwilę, po czym z filtra powietrza zaczęło rzygać paliwem. Po odkręceniu świecy z komory po prostu się lało. Gaźnika przy remoncie nie demontowałem oraz nic przy nim nie kręciłem, chociaż przyznam że kiedyś sprawiał problemy i często na postoju między koszeniami jak zapomniałem zakręcić kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju. Teraz z gaźnika jak i komory paliwo obficie tryska. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji. Gaźnik zdemontowałem wrzucam fotki. Proszę też o instrukcje jak wyregulować to ustrojstwo bo trochę nim potem kręciłem ale nic to nie dawało.
    Tak myślę że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak?B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.
  • Poziom 32  
    kamilkawka napisał:
    chociaz przyznam że kiedys sprawiał problemy i czesto na postoju miedzy koszeniami jak zapomniałem zakrecic kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju
    kamilkawka napisał:
    Tak myśle że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak?

    W takim wypadku i przy takich objawach (już nie tyle chodzi o to "obracanie" ale o to że się "leje" gdy otwarty kranik) to podstawa właśnie sprawdzić czy pływak i zaworek są szczelne i czy jest odpowiedni poziom paliwa utrzymywany w gaźniku.
  • Poziom 5  
    W jaki sposób to sprawdzić? Przyznam sie że dla mnie gaźnik to zawsze ciężki temat. Boje się go jak ognia.
    Jak go teraz prawidłowo wyregulować
  • Poziom 35  
    Nie bój się gaźnika, masz w internecie wiele informacji na ten temat. Zdemontuj i sprawdź, czy w pływaku nie ma benzyny i czy jest zaworek zamykający dopływ paliwa, gdy gaźnik ma właściwy poziom paliwa.
    Czy poprawnie ustawiłeś rozrząd tj. na odpowiednie znaki. Sprawdź (w razie potrzeby), czy silnik ma odpowiednią kompresję.
  • Poziom 5  
    Szukam przeglądam, jedna rzecz na która zwróciłem uwage na to że do tej dźwigni:

    (zdj)B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.

    nie mam w swoim traktorku żadnego cięgna, a na necie znalazłem zdjęcie że coś tam przychodzi. W takim położeniu przepustnica powietrza jest na maxa otwarta.

    B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.

    Rozrząd ustawiony na znaki, kompresja jest. Silnik za pierwszym kręceniem odpalił na kilka sekund po czym zgasł i już paliwo się lało przez filtr (przy kręceniu rozrusznikiem) a na wyciągniętej świecy leciało stróżką z komory spalania nawet bez kręcenia rozrusznikiem.

    Dodano po 1 [minuty]:

    B&S 12.5 HP - Wymiana pierścieni tłoka.

    A taką fotkę znalazłem na necie z jakimś dochodzącym cięgnem którego u mnie nie ma.

    Dodano po 1 [godziny] 19 [minuty]:

    Dobra Panowie, przeczyścilem dokładnie gaznik ,złożyłem do kupy i wszystko gra, pewnie sie tam coś przyblokowało. Temat można uznać za zakończony.