Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Denon avr-x520bt - Brak współpracy pomiędzy amplitunerem a tv

Jacek691 25 Gru 2017 12:39 231 9
  • #1 25 Gru 2017 12:39
    Jacek691
    Poziom 3  

    Witam serdecznie.

    Wszystko działało sprawnie. Przez rok nie było żadnych problemów ze strony Denona.

    W dniu wczorajszym po rozłączeniu i ponownym podłączeniu kabla hdmi występuje brak komunikacji pomiędzy Denonem a tv (nic się nie wyświetla, złącze hdmi jest nie aktywne).
    Co zrobić? Gdzie jest problem?

    0 9
  • #2 25 Gru 2017 13:48
    miecho18
    Spec od komputerów

    Przewód był podłączany przy włączonych urządzeniach?

    0
  • #3 25 Gru 2017 13:58
    Jacek691
    Poziom 3  

    Przy wyłączonych urządzeniach.
    Po stwierdzeniu usterki próbowałem wszystkich kombinacji, wymiany kabli hdmi, wszystko jest sprawne. Tylko nadal brak komunikacji pomiędzy Denonem a tv. Wejścia tv są sprawne bo inne urządzenia działają.

    0
  • #4 25 Gru 2017 16:19
    Polon_us
    Poziom 40  

    Można spróbować przywrócenia do ustawień fabrycznych.

    Również odłączenie całego zestawu od sieci zasilającej na parę minut jest pomocne.

    0
  • #5 25 Gru 2017 16:52
    Jacek691
    Poziom 3  

    W jaki sposób mogę przywrócić ustawienia fabryczne w tym modelu??

    0
  • #6 25 Gru 2017 17:12
    Polon_us
    Poziom 40  

    W instrukcji jest to ładnie opisane - str. 108 - korzystałem z wersji angielskiej.

    Również telewizor może wymagać tego zabiegu.

    0
  • #7 25 Gru 2017 17:33
    Jacek691
    Poziom 3  

    Wszystkie inne urzadzenia- tj Xbox, odtwarzacz DVD, dekoder czy laptop działają na wszystkich wejściach. Tylko denon ma problem od wczoraj.

    Przywrócenie ustawień fabrycznych- nie pomogło.

    Czyżby czekał go serwis?

    0
  • #8 25 Gru 2017 17:54
    Polon_us
    Poziom 40  

    Polon_us napisał:
    Również odłączenie całego zestawu od sieci zasilającej na parę minut jest pomocne.

    Czy to kolega próbował?

    0
  • #9 25 Gru 2017 18:07
    Jacek691
    Poziom 3  

    Również nie pomogło.

    0
  • #10 26 Gru 2017 15:57
    Polon_us
    Poziom 40  

    Jacek691 napisał:
    Czyżby czekał go serwis?

    Sądzę, że trzeba to rozważyć.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo