Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

307 św 2.0 hdi 90km - schemat ustawienia rozrządu

26 Gru 2017 14:34 5820 15
  • Poziom 2  
    Witam. Może mógłby mi ktoś podesłać jak ustawić rozrząd w peugeot 307sw 2.0 hdi 90km 2004. Proszę o pomoc. Z góry dzięki
  • Poziom 2  
    juz robiłem rozrzady ale w innych samochodach. a niestety podkusilo kupić Peugeota i pęk pasek a nie mogę znaleźć oznaczeń jak ustawić

    Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

    jak by mógł ktoś podesłać w jakiej pozycji koła mają być ustawione bedę wdzięczny
  • Poziom 20  
    waldi0122 napisał:
    juz robiłem rozrzady ale w innych samochodach. a niestety podkusilo kupić Peugeota i pęk pasek a nie mogę znaleźć oznaczeń jak ustawić

    Dodano po 1 [godziny] 13 [minuty]:

    jak by mógł ktoś podesłać w jakiej pozycji koła mają być ustawione bedę wdzięczny


    Łudzisz się, że jest bezkolizyjny ?. Koło wałka blokujesz śrubą M8, za rozrusznikiem zauważysz otwór przez, który blokujesz wał. Pompę CR olewasz, bo nie ma czujnika wzniosu i nie ustawiasz jej.
  • Poziom 2  
    dzięki kolego. to pompy nie ustawiać tak? myślałem ze trzeba. co do reszty to już wiem jak
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Transit 2 napisał:
    Cytat:
    Pompę CR olewasz, bo nie ma czujnika wzniosu i nie ustawiasz jej.
    W takim razie do czego służą dwa otwory lub jeden znak na kole rozrządu od pompy?. (znaki są w zależności jakie mamy koła rozrządu pompy)
    Tak więc skoro są, to muszą jednak się zgrać, bo chyba nie po to są.



    Nie wymyślaj. Pompa jest na stożku. Jeśli mu zależy niech blokuje pompę i po problemie.
  • Poziom 35  
    I jak odpalił po pęknięciu paska?
    Każdy silnik ZS jest pozbawiony komory spalania w cylindrze więc zawory 100% dostały.
    Czy to 90KM czy 110KM 16V tak samo ma ustawiany rozrząd.
    A tak jak wyżej pisali, pompy CR nie trzeba ustawiać.

    A za chwilę będzie gadanie, że francuzy to zło bo pasek pękł...
  • Poziom 20  
    pepe150 napisał:
    I jak odpalił po pęknięciu paska?
    Każdy silnik ZS jest pozbawiony komory spalania w cylindrze więc zawory 100% dostały.
    Czy to 90KM czy 110KM 16V tak samo ma ustawiany rozrząd.
    A tak jak wyżej pisali, pompy CR nie trzeba ustawiać.

    A za chwilę będzie gadanie, że francuzy to zło bo pasek pękł...


    Pisząc 16V masz pewnie na myśli 1.6Hdi. Jeśli tak to rozrząd ustawia się zgoła inaczej.
  • Poziom 43  
    Panowie kod silnika nawet w VIN jest zapisany zatem czekamy na VIN.
  • Poziom 35  
    sly_1978 napisał:

    Pisząc 16V masz pewnie na myśli 1.6Hdi. Jeśli tak to rozrząd ustawia się zgoła inaczej.


    Nie, mam na myśli 2.0 HDI 110 KM w 16V.

    lukashb napisał:
    2.0 HDI były 8V czyli wersje 90km i 110km i potem rozwinięcie wersji 16V gdzie było to 136km i 138km w zależności czy FAP jest czy nie.


    Kod silnika RHW - i był montowany w C8, 807, Expert, Scudo i Suzuki Vitara.
    Konstrukcja silnika i układ paliwowoy jest taki sam jak w 8V 90KM i 110KM, ale głowica została zmieniona na 16V.

    Więc czekamy na odpowiedź autora czy po wymianie paska samochód odpalił :P
  • Poziom 20  
    pepe150 napisał:
    sly_1978 napisał:

    Pisząc 16V masz pewnie na myśli 1.6Hdi. Jeśli tak to rozrząd ustawia się zgoła inaczej.


    Nie, mam na myśli 2.0 HDI 110 KM w 16V.

    lukashb napisał:
    2.0 HDI były 8V czyli wersje 90km i 110km i potem rozwinięcie wersji 16V gdzie było to 136km i 138km w zależności czy FAP jest czy nie.


    Kod silnika RHW - i był montowany w C8, 807, Expert, Scudo i Suzuki Vitara.
    Konstrukcja silnika i układ paliwowoy jest taki sam jak w 8V 90KM i 110KM, ale głowica została zmieniona na 16V.

    Więc czekamy na odpowiedź autora czy po wymianie paska samochód odpalił :P


    W temacie jasno czytamy 307 2.0 HDi 90KM więc trzymajmy się modelu.
  • Poziom 3  
    U mnie w grand vitara z silnikiem rhw po zerwaniu klina na wałku zawory proste tłoki nie dostały
    Problem był z ustawieniem na znakach kolizja okazało się że zębatka 307 św 2.0 hdi 90km - schemat ustawienia rozrząduna wałku ssącym jest przestawiona o 4 zęby i jest wprasowywana w hu..... niepotrzebnej roboty było
    Więc jest nadzieja.......😀