Witam, na początku chciałbym się przedstawić. Jestem nowym użytkownikiem forum, przepraszam, że pierwsze posty, które tutaj napiszę są związane z moim problemem. Mianowicie:
Od kilku dni mam problem z TV Panasonic 49DSU501, Telewizor posiadam od pół roku. Do tej pory wszystko było sprawne i działało jak należy.
Od pewnego momentu mam problem z użytkowaniem aplikacji co jest związane z połączeniem Wifi, a raczej jego brakiem.
Po wybraniu aplikacji typu youtube, player czy przeglądarki - tv chwilę się zastanawia, a następnie odsyła mnie do ustawień sieci.
Do tej pory Panasonic połączony był z siecią razem z dwoma laptopami oraz dwoma telefonami. Moim dostawcą internetu jest Netia. Telewizor odbiera kanały z dvb-t,
Łączenie z internetem odbywało się na zasadzie odnalezienia mojej sieci oraz wpisaniu hasła.
Na ten moment po wpisaniu hasła wyskakuje komunikat: "sieć domowa jest dostępna, ale nie można połączyć się z internetem. Połączenie z serwerem nie powiodło się" (zdjęcie w załączniku). Myślałem, że to tylko chwilowy problem. Wyłączyłem router na kilka sekund - jak się domyślacie nic to nie pomogło. Doczytałem, że router lepiej zresetować przyciskiem więc tak, też zrobiłem. Również bez żadnym efektów. Zagłębiłem więc się w temat i znalazłem w internecie kilka wątków dotyczących podobnego problemu natomiast bez rozwiązania, które akurat mi pomogłoby. Konfiguracja ustawiona była cały czas na auto więc spróbowałem wpisać ręcznie IP, maskę itd. Również dołączam załącznik. Gdy konfiguracja jest na auto adres serwera zmienia mi na : 192.168.1.254. Wpisywałem ręcznie również 158.154..70/71.25, ale problem nie znika. Dla mojego komputera adres IPv4 kończy się na "3" dla tv na "6", zmieniałem również na inne z myślą, że może jakieś urządzenie ma już przypisany IP?
Postanowiłem zresetować Tv do ustawień fabrycznych - niestety bez zmian, błąd ten sam. Nawet próbowałem odłączyć z gniazdka na kilka chwil licząc na dotknięcie Palca Bożego i myśl zasady "włącz/wyłącz". Jak się doskonale domyślacie nic to nie dało..
Postanowiłem o 23 czasu Polskiego zadzwonić do konsultanta w Netii, ale dostałem odpowiedź, której doskonale się spodziewałem czyli proszę zresetować router po naszej stronie jest wszystko ok. Na koniec rozmowy zostałem odesłany do strony, której nie chciałbym tutaj reklamować. Generalnie zero konkretów. Oczywiście nie mam do nikogo pretensji.
Wysłałem również mail z prośbą o pomoc do Panasonica, ale domyślam się, że wpadł w głęboki spam i nie uzyskam już odpowiedzi i niestety będę wysłuchiwał dalej, że IPLA nie działa. Na sam koniec z ciekawości udostępniłem internet z telefonu i o dziwo Panasonic się połączył bez problemu. Sprawdziłem również aktualizacje oprogramowania, ale jest aktualne...
Opisałem wszystko co do tej pory zrobiłem.
Drodzy forumowicze bardzo proszę o pomoc, może ktoś z Was przeczytał przypadkiem o rozwiązaniu tego problemu ewentualnie może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić.
Od kilku dni mam problem z TV Panasonic 49DSU501, Telewizor posiadam od pół roku. Do tej pory wszystko było sprawne i działało jak należy.
Od pewnego momentu mam problem z użytkowaniem aplikacji co jest związane z połączeniem Wifi, a raczej jego brakiem.
Po wybraniu aplikacji typu youtube, player czy przeglądarki - tv chwilę się zastanawia, a następnie odsyła mnie do ustawień sieci.
Do tej pory Panasonic połączony był z siecią razem z dwoma laptopami oraz dwoma telefonami. Moim dostawcą internetu jest Netia. Telewizor odbiera kanały z dvb-t,
Łączenie z internetem odbywało się na zasadzie odnalezienia mojej sieci oraz wpisaniu hasła.
Na ten moment po wpisaniu hasła wyskakuje komunikat: "sieć domowa jest dostępna, ale nie można połączyć się z internetem. Połączenie z serwerem nie powiodło się" (zdjęcie w załączniku). Myślałem, że to tylko chwilowy problem. Wyłączyłem router na kilka sekund - jak się domyślacie nic to nie pomogło. Doczytałem, że router lepiej zresetować przyciskiem więc tak, też zrobiłem. Również bez żadnym efektów. Zagłębiłem więc się w temat i znalazłem w internecie kilka wątków dotyczących podobnego problemu natomiast bez rozwiązania, które akurat mi pomogłoby. Konfiguracja ustawiona była cały czas na auto więc spróbowałem wpisać ręcznie IP, maskę itd. Również dołączam załącznik. Gdy konfiguracja jest na auto adres serwera zmienia mi na : 192.168.1.254. Wpisywałem ręcznie również 158.154..70/71.25, ale problem nie znika. Dla mojego komputera adres IPv4 kończy się na "3" dla tv na "6", zmieniałem również na inne z myślą, że może jakieś urządzenie ma już przypisany IP?
Postanowiłem zresetować Tv do ustawień fabrycznych - niestety bez zmian, błąd ten sam. Nawet próbowałem odłączyć z gniazdka na kilka chwil licząc na dotknięcie Palca Bożego i myśl zasady "włącz/wyłącz". Jak się doskonale domyślacie nic to nie dało..
Postanowiłem o 23 czasu Polskiego zadzwonić do konsultanta w Netii, ale dostałem odpowiedź, której doskonale się spodziewałem czyli proszę zresetować router po naszej stronie jest wszystko ok. Na koniec rozmowy zostałem odesłany do strony, której nie chciałbym tutaj reklamować. Generalnie zero konkretów. Oczywiście nie mam do nikogo pretensji.
Wysłałem również mail z prośbą o pomoc do Panasonica, ale domyślam się, że wpadł w głęboki spam i nie uzyskam już odpowiedzi i niestety będę wysłuchiwał dalej, że IPLA nie działa. Na sam koniec z ciekawości udostępniłem internet z telefonu i o dziwo Panasonic się połączył bez problemu. Sprawdziłem również aktualizacje oprogramowania, ale jest aktualne...
Opisałem wszystko co do tej pory zrobiłem.
Drodzy forumowicze bardzo proszę o pomoc, może ktoś z Was przeczytał przypadkiem o rozwiązaniu tego problemu ewentualnie może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić.