Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Iveco 3,0 HPT - Kody błedow

28 Gru 2017 14:23 4677 14
  • Poziom 7  
    Witam!
    Mam problem z Iveco 3,0 HPT 2006r
    Podczas jazdy, najczęściej pod większym obciążeniem, prędkość ok 80-90 km zaczyna migać kontrolka wtrysku. Miga ok 3 sekund, odcina na chwile moc a potem jest ok. Czasem auto przejedzie na pusto 200-300km i nic się nie dzieje. Zaznaczam ze przy rozpędzaniu auta nawet z ciężarem wszystko jest ok, problem zaczyna się gdy samochód osiągnie prędkość ok 80-90 km/h. ale tez nie zawsze. Ogólnie loteria.
    Wymieniony filtr paliwa, przeczyszczony czujnik ciśnienia na listwie.
    Proszę tez o pomoc w odczytaniu błędów z kompa:
    0085 005c 000b
    Na desce świeci się abs, kontrolka hamulca na czerwono oraz poduszka powietrza.
    Z góry dziękuje za pomoc.
  • Poziom 7  
    Dodam jeszcze ze w tym tygodniu sprawdziłem wtryski, wszystkie dobre..
  • Poziom 28  
    Iveco moze miec jeszcze filtr ok zbiorika paliwa przy ramie
  • Poziom 7  
    Filtr już sprawdzałem, pompka w ramie tez wymieniona.. Naprawdę nie mam pojęcia co może być.. Auto ma lekko- wtrysk prawie nie miga, załadowane, duży wiatr lub nawet puste pod górę zaczyna migać wtrysk ok 4 sek odcina moc i znowu jedzie (czyli przy dużym poborze paliwa ) Proszę pisać jeżeli wpadnie coś komuś do głowy..
  • Poziom 7  
    próba robiona, przelewy dobre
  • Poziom 7  
    Może ktoś podrzuci jakiś pomysł ??
  • Poziom 7  
    Jeżeli jest ktoś chętny z woj. mazowieckiego mogę wstawić auto,
    Dodam że teraz przy temp na zewnątrz - 15 mocno się pogorszyło, wtrysk podczas jazdy 60-80 km/h potrafi cały czas migać i odcina moc. Przy rozpędzaniu z ciężarem jest ok.
  • Poziom 25  
    phupawel...na twoim miejscu wymienił bym regulator -(4) na pompie CR.Masz problem z układem paliwowym a regulator odpowiada za uzyskane ciśnienie. Posiada on w swojej strukturze mikro siateczkę która lubi się zapychać co przy większym zapotrzebowaniu na paliwo skutkuje powyższymi objawami.Natomiast z diagnostyki błąd z grupy 85 mówi o usterce zaworu EGR jeżeli dobrze kojarzę.
  • Poziom 7  
    Regulator na pompie CR wymieniony- nic nie pomogło.. Ręce opadają
  • Poziom 21  
    Pompkę na ramie zakładałeś oryginał czy zamiennik. Jaki filtr paliwa?
    A może zawór/czujnik na listwie??
  • Poziom 7  
    Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym.
    Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze.
    Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie nie podnosi się..
  • Poziom 7  
    Zawór sterowany PWM-em z EDC był wymieniany wczesniej