Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Clio II ph 2 - Dziwne zachownie immo, miga szybciej lub stale

29 Dec 2017 15:23 4587 15
  • Level 18  
    Witam, mam problem w Clio II 2001. Chodzi o immo, albo miga szybciej, a po próbie odpalenia już stale. Miałem kiedyś podobny problem, ale wymiana cewki w kluczyku pomogła na jakiś czas.
    Dokładnie wygląda to tak jak na filmiku (można włączyć napisy):
    https://www.youtube.com/watch?v=GxXoQ1eJGAI

    Mój sposób jak zgasić immo, żeby odpalić w ogóle pojazd, hardkorowy, ale skuteczny.
    Najpierw immo miga szybciej niż zwykle powinno, wystarczy próbować odpalić, aby z migającej diody immo świecił stale. Zapłon jest zablokowany. Na tym poziomie przekręcenia kluczyka dokręcam go jakby do końca, robie to kilkanaście razy, słychać te cyknięcia. Dopiero teraz przekręcam kluczyk w dół, później zwyczajnie do góry, czekam aż znikną kontrolki, immo też znika i mogę odpalić. Co to może być?
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Cars specialist
    Do sprawdzenia kostka stacyjki i zerknij dodatkowo na bsm , masz go koło lewego kolana . W clio zdarzały się uszkodzenia bsm ( przekażniki ) . Włącz zapłon i poruszaj bsm-em .
    jak masz clipa to zerknij czy rozpoznaje klucz i czy jest zgoda na odpalenie .

  • Level 11  
    Witajcie właśnie walczę z immo które raz działa a raz nie jest to clio w dieslu z 98r pilot działa a immo jak chce , jak zaskoczy to wystarczy odpalić i zgasić a już nie włączy się ponownie .
    Po wyjęciu kluczyka na dłuższą chwilę i po ponownym włożeniu do stacyjki immo gaśnie i jest możliwość odpalić auto .
    Ale po zgaszeniu już później nie zadziała .
    Co wypatrzyłem jak się przy włączeniu zapłonu przyciśnie przycisk alarmu na pilocie to immo zadziała i można odpalić .
    Po otwarciu kluczyka stwierdziłem że jest to fabryczna opcja awaryjnego uruchomienia czipa gdy pętla nie zadziała bo czip znajduje się w cewce podłączonej z elektroniką płytki pilota .
    I teraz pytanie co nawala że nie zawsze działa to immo gdzie szukać usterki .
  • Level 18  
    wpgulin wrote:
    Co wypatrzyłem jak się przy włączeniu zapłonu przyciśnie przycisk alarmu na pilocie to immo zadziała i można odpalić .


    Mam identycznie, poradziłes sobie z tym?
  • Level 10  
    Jakieś nowości w temacie ? Co jest powodem migania diody szybko a zapalenia światłem ciągłym?
  • Level 10  
    Serio ?😂ciężko na to wpaść
  • Level 43  
    Skoro drugim jest to samo to masz problem z odczytem klucza lub komuną .

    Jedyne wyjście to przeprogramowanie kalkulatora silnika.
  • Level 10  
    Dzieje się też tak że dioda gaśnie rozrusznik kręci a nie odpala ... Obstawiam przekaźnik pompy paliwa
  • Level 43  
    Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady
  • Level 43  
    milejow wrote:
    Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota
    grzesiek1989cza wrote:
    Serio ?😂ciężko na to wpaść


    Skoro gościu kpi z podpowiedzi i próbował na drugim pilocie i jest tak samo .......
  • Level 10  
    Drugi pilot to nówka sztuka dorobiona więc nie sądzę że też jest uszkodzony
  • Level 18  
    Ja radzę sobie z tym tak, że jak miga mi immo, to wciskam pilot na kluczyku i trzymając przekręcam jeden poziom wstecz w stacyjce i spowrotem, immo gaśnie i mogę odpalić (wyczytałem ten trick na francuskim forum Renault), jednak chciałbym już żeby było normalnie. Jednak robiłem ostatnio masę silnik-karoseria, bo poprzednia się skruszyła i jakby problem pojawia się rzadziej, ale jednak raz na jakiś czas, nie wiem czy to ma jakiś związek.
  • Level 43  
    zbyszek100 wrote:
    Ja radzę sobie z tym tak, że jak miga mi immo, to wciskam pilot na kluczyku i trzymając przekręcam jeden poziom wstecz w stacyjce i spowrotem, immo gaśnie i mogę odpalić (

    milejow wrote:
    odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady