Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór anteny wzmacniającej sygnał internetu w Cyfrowym Polsacie

29 Gru 2017 22:05 1350 18
  • Poziom 3  
    Witam,
    Potrzebuję anteny wzmacniającej sygnał internetu. Po przejrzeniu szeregu opinii okazało się że do wyboru odpowiedniej anteny istotna jest m.in. lokalizacja. Jako że nie znam się dobrze na parametrach technicznych liczę na pomoc w dobraniu modelu.
    Antena będzie zamontowana w terenie przygranicznym - wieś Saki, 17-250 Kleszczele. Internet dostarcza mi Cyfrowy Polsat (ale wciąż mogę z niego zrezygnować - może ktoś poleca innego operatora dla tego terenu?), który najbliższy nadajnik ma ponoć w miejscowości Malinniki. Modem z którego korzystam to D-Link DWR-921.
    Czy ktoś pomógłby mi dobrać odpowiedni sprzęt?

pozdrawiam
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Specjalista Sieci, Internet
    Tak , ja doradzę. Spakuj ten szajs z CP i oddaj im to jak najprędzej. Dużo lepszą ofertę ma Plus gdzie sprzęt przynajmniej masz na własność i na raty. Weź z B315( rata 13,50m-c) lub B525( rata 19,50m-c, router z LTE-A). W CP sprzęt jest na użyczenie i co m-c płacisz dzierżawę 9 zł/m-c i musisz go oddać. DWR-921 to słaby router. Mieszkasz w miejscu gdzie Plus/CP ma na LTE zasięg z BTS-a Malinniki. Pytanie podstawowe czy to na LTE1800Aero2 czy LTE800Sferii bo są tam te pozwolenia. Trzeba to zweryfikować bo to istotne ale raczej to LTE1800Aero2. Wyboru nie masz za dużego bo w Sakach tylko szczątkowy zasięg z LTE800 w Orange i T-Mobile z BTS-a Koszki .
  • Poziom 3  
    Dziękuję - noszę się z tym zamiarem od tygodnia. Twoje zdanie ułatwia mi podjęcie decyzji :-)