Hej moi mili. Auto kupione w opłakanym stanie . Jako że jakieś tam pojęcie mam podjąłem się naprawy kierunkowskazów. Po paru dniach walki poddałem się. Postanowiłem w ostateczności prosić Was o pomoc. Auto szykowane jest dla starszego Pana. On zna mnie dość długo a ja postanowiłem mu pomóc. Ok. Za każdą odp. będę wdzięczny gdyż chciałbym pomóc dziadeczkowi.
Przekaźnik brzęczy. Jeśli wypnę włącznik awaryjnych, brzęczenie ustaje. Jeśli włącznik awar. jest wpięty a wypnę kostkę od manetki kierunków przekaźnik brzęczy. Od włącznika awar idą przewody do pinów przekanika : Czarny na pin prawy, czarno żółty na pin lewy , środkowy pin to masa kolor brąz.
Na kostce włącznika awaryjnych. jest 12v na dwóch przewodach czarnym i czerwonym. Czarny to ten prawy na przekazniku niby 31 choc jest na nim plus. Żółto czarny przewód to lewy przekażnika 15 stka. Ta 15stka nie ma zasilania dopiero jak podepnę włącznik awar pod kostkę. to pojawia się +. Ten + przechodzi z czarnego na żółto czarny. Wlacznik laczy je ze sobą .
Kierunkowskazy działaja i awaryjne tez. W momencie ich załaczenia brzęczenie ustaje. Ale jak sa wyłączone to przek. brzeczy.
Po pomiarach okazuje się że jak tylko czarny przewód wypnę z kostki awaryjnych (prawy przewod przekaznika)przekaznik nie brzęczy. Ale kierunki nie dzialaja.
Probowalem na ten zolto czarny (15 stka przekaznika)dac + bezposrednio a minus na 31(normalnie jest tam ten czarny przewod z +12) Brzeczenia nie bylo ale kierunki nie dzialaly.
Jakas podpowiedz?
Przekaźnik brzęczy. Jeśli wypnę włącznik awaryjnych, brzęczenie ustaje. Jeśli włącznik awar. jest wpięty a wypnę kostkę od manetki kierunków przekaźnik brzęczy. Od włącznika awar idą przewody do pinów przekanika : Czarny na pin prawy, czarno żółty na pin lewy , środkowy pin to masa kolor brąz.
Na kostce włącznika awaryjnych. jest 12v na dwóch przewodach czarnym i czerwonym. Czarny to ten prawy na przekazniku niby 31 choc jest na nim plus. Żółto czarny przewód to lewy przekażnika 15 stka. Ta 15stka nie ma zasilania dopiero jak podepnę włącznik awar pod kostkę. to pojawia się +. Ten + przechodzi z czarnego na żółto czarny. Wlacznik laczy je ze sobą .
Kierunkowskazy działaja i awaryjne tez. W momencie ich załaczenia brzęczenie ustaje. Ale jak sa wyłączone to przek. brzeczy.
Po pomiarach okazuje się że jak tylko czarny przewód wypnę z kostki awaryjnych (prawy przewod przekaznika)przekaznik nie brzęczy. Ale kierunki nie dzialaja.
Probowalem na ten zolto czarny (15 stka przekaznika)dac + bezposrednio a minus na 31(normalnie jest tam ten czarny przewod z +12) Brzeczenia nie bylo ale kierunki nie dzialaly.
Jakas podpowiedz?
