Dziś porada szybka i skuteczna.
Wypróbowałem u siebie i działa .


[url=https://obrazki.elektroda.pl/2958490400_1514883252.jpg]
Częstym problemem w tych i innych psa jest wadliwe działanie pompy spryskiwacza szyb.
Nie chcę przypominać jak ważny to problem (autostrada i tiry i deszcz)
Pompa nie posiada żadnego filterka na wlocie .
Wystarczy że wlejesz latem zwykłą wodę z kranu i masz problem.
Elementem który powoduje problemy jest tłoczek przełączający tył - przód.
Jest zrealizowany dość pasownie .
Ruch jego jest wymuszony przez kierunek przepływającej cieczy.
No i jak coś tam wpadnie nawet małego 0,2mm to po zawodach.
Prosta sprawa -wyrzuć tłoczek niech się leje po dwóch szybach ale to i tak bezpieczniej niż bez spryskiwacza .
Do wejścia pompy wstaw kawałek siatki miedzianej.
No i najważniejsze wstaw miedzy pompę a instalację mały modulik z foto z pliku
Bez niego zle działa w jednym kierunku
Wypróbowałem u siebie i działa .




Częstym problemem w tych i innych psa jest wadliwe działanie pompy spryskiwacza szyb.
Nie chcę przypominać jak ważny to problem (autostrada i tiry i deszcz)
Pompa nie posiada żadnego filterka na wlocie .
Wystarczy że wlejesz latem zwykłą wodę z kranu i masz problem.
Elementem który powoduje problemy jest tłoczek przełączający tył - przód.
Jest zrealizowany dość pasownie .
Ruch jego jest wymuszony przez kierunek przepływającej cieczy.
No i jak coś tam wpadnie nawet małego 0,2mm to po zawodach.
Prosta sprawa -wyrzuć tłoczek niech się leje po dwóch szybach ale to i tak bezpieczniej niż bez spryskiwacza .
Do wejścia pompy wstaw kawałek siatki miedzianej.
No i najważniejsze wstaw miedzy pompę a instalację mały modulik z foto z pliku
Bez niego zle działa w jednym kierunku