Witam
Podepnę się pod topic z racji problemu z centralnym zamkiem w yarisce mojej siostry.
Auto jest salonowe w wersji 5d 2003 polift wersja francuska z zamontowanym serwisie alarmem firmy cliford. Mam na fo fakturę z serwisu, któej zdjęcie mogę tu wrzucić.
Na fakturze jest oznaczenie numeryczne alarmu :
alarm AG00000 - ST800P
syrena AG00000 - ULT02
Siostra jest trzecim właścicielem w kraju.
Sprawa jest tego typu że jest problem z otwarciem drzwi kierowcy i centralny zamek z <nieoryginalnego pilota> też ich nie otwiera.
Trzeba przekręcić kluczyk i przytrzymać go żeby drzwi kierowcy otworzyć, natomiast siedząc w samochodzie trzeba ciągnąć z całą siłą za rygielek i wtedy klamką da się je otworzyć.
W związku z tą usterką był problem z alarmem, który nie pozwalała uruchomić samochodu. Siostra była z tym u jakiegoś "pseudo" fachowca który ponoć odłączył alarm i chyba tym samym imobilajzer bo silnik odpala pomimo zaryglowanych drzwi kierowcy.
Pytanie do WAS, co muszę zmienić ??
Dziś z pomocą jednego handlarza dowiedziałem się ze na pewno nie mam oryginalnego siłownika zamka centralnego , tylko został założony jakiś zamiennik wraz z alarmem w ASO TOYOTA. W zwiazku z powyższym zakup oryginalnego silownika mija sie z celem ???
Od czego zacząć?
Sam do drzwi jeszcze nie zaglądałem bo nie miałem na to czasu, ale będę chciał to naprawić sam.
Czy takie silowniki montowane w ASO to jakis typowy dodatek do alarmu, który mozna kupić w sklepie i podmienić czy to już coś niedostępnego i muszę zmieniać całą instalację centralnego zamka??
Czekam na pomoc!!!
Dziękuję i pozdrawiam
Podepnę się pod topic z racji problemu z centralnym zamkiem w yarisce mojej siostry.
Auto jest salonowe w wersji 5d 2003 polift wersja francuska z zamontowanym serwisie alarmem firmy cliford. Mam na fo fakturę z serwisu, któej zdjęcie mogę tu wrzucić.
Na fakturze jest oznaczenie numeryczne alarmu :
alarm AG00000 - ST800P
syrena AG00000 - ULT02
Siostra jest trzecim właścicielem w kraju.
Sprawa jest tego typu że jest problem z otwarciem drzwi kierowcy i centralny zamek z <nieoryginalnego pilota> też ich nie otwiera.
Trzeba przekręcić kluczyk i przytrzymać go żeby drzwi kierowcy otworzyć, natomiast siedząc w samochodzie trzeba ciągnąć z całą siłą za rygielek i wtedy klamką da się je otworzyć.
W związku z tą usterką był problem z alarmem, który nie pozwalała uruchomić samochodu. Siostra była z tym u jakiegoś "pseudo" fachowca który ponoć odłączył alarm i chyba tym samym imobilajzer bo silnik odpala pomimo zaryglowanych drzwi kierowcy.
Pytanie do WAS, co muszę zmienić ??
Dziś z pomocą jednego handlarza dowiedziałem się ze na pewno nie mam oryginalnego siłownika zamka centralnego , tylko został założony jakiś zamiennik wraz z alarmem w ASO TOYOTA. W zwiazku z powyższym zakup oryginalnego silownika mija sie z celem ???
Od czego zacząć?
Sam do drzwi jeszcze nie zaglądałem bo nie miałem na to czasu, ale będę chciał to naprawić sam.
Czy takie silowniki montowane w ASO to jakis typowy dodatek do alarmu, który mozna kupić w sklepie i podmienić czy to już coś niedostępnego i muszę zmieniać całą instalację centralnego zamka??
Czekam na pomoc!!!
Dziękuję i pozdrawiam
Moderated By CameR:Wydzielono z https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1177316.html
Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych, jeśli jest to kolejne pytanie, w szczególności inne niż osoby pytającej. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.