Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Siemens VDO 1323.0301 - pin out

03 Sty 2018 22:25 1029 8
  • Poziom 16  
    Witam poszukuję schematu pinout prędkościomierza Siemens VDO 1323.0301 pracującego w autokarze Güleryüz Cobra GD 272 na podzespołach MAN


    Siemens VDO 1323.0301 - pin out

    a dokładnie kostki A.


    Niestety oryginał jest zniszczony co widać na zdjęciu:

    Siemens VDO 1323.0301 - pin out

    dodatkowo, ktoś wyszarpał kabelki:

    Siemens VDO 1323.0301 - pin out

    Prawdopodobnie są to kable na pinie 4 kostki A:

    Siemens VDO 1323.0301 - pin out


    Dodam, że poszukuję schematów elektryki tego pojazdu.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 16  
    Dzięki bardzo. Jednak zmyłka. To nie jest pin A4 tylko A1 :) co jest na schemacie. Tylko zostaje kwestia 2 kabelków co widać na 3 zdjęciu. Wiadomo jeden idzie na pin A1 a 2 kabelek ? Prześledzić w tym pojeździe kable to jak szukać igły w stogu siana :)

    Dodano po 17 [minuty]:

    Potrzebuję schematu poglądowego " czasówki " od wycieraczek IGE 601.195
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Ten przekaźnik od wycieraczek to standard. Był chyba też w Setrach 215 - od spodu powinny być piny opisane. Jeżeli nie ma to jutro, jak w pracy dorwę schemat, opiszę piny.
    A co do przewodów to może były dwa po jednym pinem?
    A1 to 30, czyli stały plus przed "kluczykiem".
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Siemens VDO 1323.0301 - pin out :ok:

    Proszę bardzo schemat, jak coś więcej to może pomogę :)
  • Poziom 16  
    Seether napisał:
    Ten przekaźnik od wycieraczek to standard. Był chyba też w Setrach 215 - od spodu powinny być piny opisane. Jeżeli nie ma to jutro, jak w pracy dorwę schemat, opiszę piny.
    A co do przewodów to może były dwa po jednym pinem?
    A1 to 30, czyli stały plus przed "kluczykiem".



    Ingerencja w instalację była na bank jak widać na zdjęciu nr 3, dlatego moje pytanie.
    1 kabelek A1 30 a 2 kabelek ?

    Być może oba są pod pin A1 ale nijak to się ma do schematu licznika :(
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    A1- jest to stały "+"
    A2 - jest to "+" po światłach podświetlenie licznika
    A3- jest to "+" po stacyjce załączenie licznika (wyświetlacz itd.)

    A5, A6 masy
    A8, A4 - CAN-y z magistrali lub jeśli autobus nie ma CAN to bezpośrednio z tachogafu.
  • Poziom 16  
    tonni24 napisał:
    A1- jest to stały "+"
    A2 - jest to "+" po światłach podświetlenie licznika
    A3- jest to "+" po stacyjce załączenie licznika (wyświetlacz itd.)

    A5, A6 masy
    A8, A4 - CAN-y z magistrali lub jeśli autobus nie ma CAN to bezpośrednio z tachogafu.


    Nie zrozumiałeś mnie. To co podałeś wynika ze schematu. Stan jaki zastałem to wyrwane 2 przewody ( zdjęcie nr 3 ) i w kostce A licznika rozgięty PIN A1.
    Problemem było brak ograniczenia prędkości przy 100km/h czyli tzw odcięcie przez Tachograf ( później podam model ).

    Ze schematu wynika, że powinna jeszcze być jedna kostka D z jednym przewodem D7. Niestety brak
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    D7 jest to linia diagnostyczna K-LINE licznika ja się nie spotkałem jeszcze z podłączoną tą linią.
    Sygnał prędkości na ogranicznik idzie z tachografu poprzez PIN B7 lub B6 lub poprzez CAN zależy jaki jest ogranicznik np. mechaniczny czy sterownik silnika . A temat postu był " Witam poszukuję schematu pinout prędkościomierza Siemens VDO 1323.0301" schemat otrzymałeś
    to kombinuj dalej :)